مراکز تولید پارچه متقال ملحفه ای

پارچه متقال از پرکاربردترین پارچه در بازار می باشد و به صورت سفید و رنگی تولید می‌شود پارچه متقال ملحفه ای به وسیله نساجی های تولید کننده پارچه در شهرهای مختلف کشور تولید می‌شود. کارخانه های نساجی و مراکز تولید پارچه متقال را با بهترین و مرغوبترین کیفیت بازار عرضه می‌ کنند.نرخ پارچه باکیفیت به جنس و میزان متراژ آن بستگی دارد.

مراکز تولید پارچه متقال ملحفه ای

موارد مصرف پارچه متقال

موارد مصرف پارچه متقال پارچه متقال بدون فرآیند رنگ و چاپ و به صورت خام به بازار عرضه می‌شود و هر کدام کاربرد متنوع و متعددی دارند. از پارچه متقال رنگی در تولید انواع لباس فرم اداری و شرکتی و مدارس و لباس های بیمارستانی و تولید انواع روسری ها استفاده می شود و از پارچه های متال سفید در زمینه پزشکی در تولید گاز و باند استفاده می‌شود.

پارچه متقال از نخ ۱۰۰% پنبه ای تولید می شود و بالاترین جذب آب و روغن و مایعات را دارد این محصول در عایقکاری کاربرد زیادی دارد و به خاطر بافت پنبه ای در برابر حرارت مقاوم است و کار قیراند را در عایقکاری ها به خوبی انجام می‌دهند. از دیگر کاربرد این پارچه در تولید و دوخت گونی های برنج می باشد و به دلیل پنبه‌ای بودن آن در خشک شدن برنج های تازه برداشت شده نقش بسزایی دارند و برای جمع‌آوری و حمله برنج بسیار مناسب هستند.

از این محصول در صنعت خودروسازی برای تولید انواع فیلتر هوا استفاده می‌شود الیاف پنبه این پارچه قدرت جذب بالایی دارند و به دلیل داشتن پورت های ریز باعث جذب گرد و غبار و دوده های تولید شده در فیلترها می شود و سبب تصفیه کردن خوب فیلترها شده و به رفع آلودگی هوا کمک می‌کند. پارچه متقال به دلیل داشتن عرض ۹۰ الی ۱۰۰ برای دوخت انواع بالش مناسب است و پارچه‌های با عرض بالای آن مناسب برای دوخت ملحفه لحاف و تشک می‌باشد. پارچه متقال بسیار مقاوم و سبک و خنک است و از خصوصیات مهم آن اتوکشی و دوخت راحت می باشد.

سفارش عمده پارچه متقال نازک

سفارش عمده پارچه متقال نازک پارچه متقال از پارچه هایی است که در بافت آن از پنبه استفاده شده است و به صورت خام وارد بازار می‌شود.خرید پارچه متقال نازک به صورت عمده را می‌توان با مراجعه به کارخانجات نساجی و یا نمایندگی هایی که در سراسر کشور که فعالیت می‌کنند انجام داد و یا از طریق اینترنت و پارچه فروشی های آنلاین که داری کرد و در این سایت سفارش عمده پارچه متقال نازک پذیرفته می‌شود و با مقایسه قیمت ها می توان به قیمت جزئی و قیمت پارچه صنعتی عمده در بازار دست یافت. در این سایت علاوه بر امکان خرید عمده تخفیفات ویژه‌ای برای مشتریان در نظر گرفته شده.

2

  1. سلام و عرض ادب. این نمونه کارهایی که تو پیج گذاشتین رو موجود دارین؟ فروش فقط به صورت عمده هستش یا میتونیم تو حجم کم هم سفارش بدیم؟

    • سلام خانم رضا پور
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما