انواع پارچه های متقال درجه یک

وقتی به فروشگاه های نساجی می رویم نام پارچه های متقال را از زبان فروشندگان و مشتریان پارچه بسیار می شنویم. انواع پارچه متقال کدام است و چه کاربردهایی دارد؟
پارچه های متقال ازجمله پر مصرف ترین و پر فروش ترین پارچه ها در بازار هستند که موارد مصرف مختلفی دارند. جنس پارچه های متقالی عموما از پنبه است اما متناسب با آنکه در چه جایگاهی قرار است استفاده شود درصدی پلی استر در آن ترکیب می شود که البته اگر کارخانه ای در میزان ترکیب پلی استر دقت نکند منجر به کاهش کیفیت پارچه می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
انواع پارچه متقال

انواع پارچه متقال

  1. پارچه های متقال در تهیه و تولید انواع لوازم خواب مانند بالشت و تشک استفاده می شود. پارچه های متقال ملحفه ای در عرض های 1/60 و 2 متری تولید می شود و معمولا از نوع خام پارچه های متقال برای آن استفاده می شود.
  2. پارچه های متقال آرایشی بهداشتی که در اپیلاسیون ها از آن استفاده می کنند. جنس این نوع از پارچه های متقال باید ضخیم و از جنس پنبه باشد.
  3. پارچه متقال چلوار که در تهیه کفن استفاده میشود.
  4. پارچه های متقال بوم نقاشی، این نوع از پارچه های متقال باید از جنس پنبه خالص با کیفیت بالا باشد تا نقاش در هنگام نقاشی بر روی بوم دچار مشکل نشود و رنگ ها روی بوم پخش نشوند.
  5. پارچه های متقال در تهیه و تولید پارچه های تنظیف و هم چنین مصارف بیمارستانی نیز کاربر دارد و استفاده می شود.
  6. پارچه های متقال در تهیه انواع کیسه های برنج و کیسه های محیط زیستی استفاده می شود و معمولا از پارچه های متقال خام برای این کار استفاده می کنند تا قابلیت نقاشی و رنگ آمیزی داشته باشد و بتوان کیسه هایی زیبا را خلق کرد. نوع متقال تولید شده برای این کار بسیار مقاوم است و درصدی پلی استر در آن وجود دارد.
  7. و در نهایت اینکه پارچه متقال در تهیه انواع پارچه های گردگیری و حتی پوشاک نیز استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما