بازار پخش پارچه متقال تشکی نیک بافت یزد

یکی از مراکز مهمی که امروزه در تولید و صادرات پارچه مرغوب فعالیت دارد، شرکت نیک بافت یزد است. این شرکت نیاز بازارهای کشورمان را به خوبی می شناسد و همه تلاش خود را برای تامین آن به کار می بندد. همانطور که می دانید بازار پخش پارچه متقال تشکی نیک بافت یزد، همواره رونق دارد و این رونق به دلیل ارائه باکیفیت ترین و بهترین پارچه های متقال می باشد.

بازار پخش پارچه متقال تشکی نیک بافت یزد

بررسی رنگ بندی پارچه متقال

بررسی رنگ بندی پارچه متقال پارچه متقال یکی از بهترین پارچه های نخی می باشد که آن را در دسته بندی پارچه های خانواده کرباس قرار می دهند. البته پارچه متقال در عین داشتن بیشتری شباهت ها به کرباس، تفاوت های زیادی هم با آن دارد. از جمله اینکه متقال بسیار نازک تر بوده و ظریف به نظر می رسد و لذا نرمی و لطافت آن هم بیشتر است.

پارچه متقال با گرماژ 200 تا 320 گرمی تولید می شود. تولیدکنندگان نمونه های مختلف از آن را که معمولاً عرض 2 متری دارند، در بازار به فروش می رسانند. ما در اینجا قصد داریم تا با بررسی رنگ بندی پارچه متقال شما را برای خرید آن راهنمایی کنیم.

یکی از مهمترین ویژگی های پارچه متقال خام بودن آن است. منظور این است که فرایند رنگرزی برای آن انجام نمی شود. شما می توانید رنگ های سفید و یا شیری از آن را در مراکز تولیدی بیابید. البته در مراحل بعدی بسته به کاربری که پارچه متقال دارد، عملیات رنگرزی برای آن صورت خواهد گرفت. برای مثال برخی مدل های پارچه متقال که قرار است در مراکز تولید پوشاک مورد استفاده قرار گیرند، با تنوع رنگی بی نظیری در بازار عرضه می شوند و خریدار به راحتی از بین آن ها انتخاب می کند.

مرکز توزیع پارچه متقال صنعتی

مرکز توزیع پارچه متقال صنعتی پارچه متقال از آن دست پارچه هایی بوده که بسیار خنک می باشد. این نوع از پارچه کمترین میزان پرزدهی را داشته و به راحتی قال دوخت می باشد. البته بغیر از دوخت باید بگوییم که اتو کردن پارچه متقال هم به ساده ترین شکل انجام می شود.

پارچه متقال بسیار خنک بوده و نرمی و لطافت آن در بالاترین سطوح قرار دارد. این پارچه گزینه ای مناسب برای دوخت برخی از لباس ها بوده و همچنین دستمال نظافت که محصولی پرکاربرد بوده با استفاده از این نوع پارچه به دست می آید.

مرکز توزیع پارچه متقال صنعتی، انواع پارچه درجه یک عمده را در اختیار دارد و آن را با قیمت های عالی به دست علاقمندان می رساند. این مرکز به صورت آنلاین در این حوزه فعالیت دارد و خوشبختانه به موفقیت های بسیاری هم دست پیدا کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما