تفاوت انواع پارچه متقال با تترون

قابلیت دوام و استفاده در پارچه لزوما” تنها به طول لیف بستگى ندارد زیرا الیاف و ترکیبات مختلف از آنها داراى قابلیتهاى متفاوت درمقابل پارگى می باشند. ساختار پارچه نیز میتواند در دوام آن مؤثر باشد. خصوصیت دیگر پارچه ها تمایل به ازدیاد طول است که ممکن است مطلوب ما باشد یا خیر. که در اکثر موارد مطلوب نمی باشد و کیفیت پوشاک براساس قابلیت آن درحفظ ظاهر و حداقل ازدیاد طول تعیین می گردد. پارچه از روشهاي مختلف ساخته ميشود. روش بافت و روش اتصال ذرات در پارچه هاي نانو . همچنين بافت نيز انواع مختلف دارد. بافت تار و پود بافت حلقوي و بافت گره .

تترون و پارچه متقال بعنوان ملحفه مورد نیاز میباشد،تترون در نوع مرغوب بسیار صاف و سفید میباشد و ضاهر بسیار چشم نوازی دارد ولی بعد از چند بار شستنن ذرات پلی استر به صورت دانه های گرد روی پارچه ضاهر میشود که اصطلاحا میگویند گوله شده. پارچه متقال چون فقط از نخ و پنبه میباشد در ابتدا اون صافی تترون را ندارد ولی بعد از شست و شو به تدریج لطیف تر میگردد ضمنا این نوع پارچه بسیار خنک میباشد.

شرکت بهاربافت ابتکار آمادگی خود جهت تولید و ارائه انواع پارچه از جمله پارچه تنظیف ، پارچه متقال ، دستمال آشپزخانه ، برزنت ، پارچه های بیمارستانی ، تنظیف بیمارستانی ، قیمت پارچه تنظیف را اعلام می دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما