تولید کننده پارچه متقال پنبه ای

پارچه متقال پنبه ای در برند نیک بافت یزد و کاپیتال تکس با کیفیت مرغوب و قیمت عمده از طریق مراکز تولید کننده راهی بازار می شود، تولید کننده این نوع از منسوجات را با قیمت کلی و کیفیت درجه یک در حجم بالا در اختیار بازار و مشتریان قرار می دهد، تولید کنندگان با ارتقاء سطح کیفی منسوجات خود همواره بهترین و با کیفیت ترین پارچه پنبه ای متقال را با قیمت کلی تولید و در دسترس شما عزیزان قرار می دهند.

تولید کننده پارچه متقال پنبه ای

مشخصات ویژه پارچه های متقال پنبه ای

مشخصات ویژه پارچه های متقال پنبه ای

  1. پارچه مبلی مسکو درجه یک در انواع و اقسام متعدد در بازار موجود می باشد، عرض این پارچه در متراژ مختلفی می باشد.
  2. کاربردها و مصارف متعددی شامل این نوع از منسوجات می شود.
  3. نرمی و لطافت فوق العاده ای داشته و فاقد پرزدهی می باشد.
  4. خنکای بسیار خوبی با آن احساس می شود لذا در صنایع پوشاک از آن استقبال می شود.
  5. به لحاظ بافت و گرماژ در نوع متفاوت به بازار عرضه می شوند، وزن بسیار اندکی به آن تعلق گرفته است و قابلیت اتو کشی بسیار آسانی نیز دارد ضمن اینکه شستشوی آن نیز به راحتی و سهولت انجام پذیر است.
  6. از این نوع پارچه می توان برای البسه آخرت، کالای خواب و پدهای زیبایی و آرایشی، کیف و ملزومات آشپزخانه استفاده نمود.
  7. میزان مقاومت و پایداری این نوع پارچه بسیار بالا و قابل توجه می باشد، این نوع پارچه در قالب طاقه و با متراژ بسیار زیاد به بازار عرضه می شود. اصولا پارچه های متقال ترکیبی از الیاف مصنوعی، کتان و پنبه دارند، از این پارچه می توان در مراکز درمانی نیز به خوبی استفاده نمود، یا اینکه در آشپزخانه به عنوان یک ابزار نظافتی آن را استعمال نمود.

مراکز خرید پارچه متقال خام

مراکز خرید پارچه متقال خام پارچه مبلی میکروفایبر خام را می توانید با کیفیت درجه یک و مرغوبیت لازم با قیمت عمده از طریق مراکز خرید غیر حضوری تهیه نمایید، توزیع کننده پارچه مرغوب با لحاظ نمودن رضایتمندی مشتریان و سود دوجانبه و همچنین با هدف برقراری موازنه کامل میان عرضه و تقاضا این نوع از منسوجات را با کیفیت برتر و قیمت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهد.

پارچه ایرانی عمده با کیفیت درجه یک و طرح و نگار و رنگ متعدد و تنوع بالا به فروش می رسد، مراکز فروش مستقیم انواع پارچه متقال خام را با کیفیت عالی و قیمتی که مقرون به صرفه است در تناژ عمده در معرض فروش قرار داده و آن را به شما متقاضیان محترم ارائه می کنند، بهترین و با کیفیت ترین پارچه های متقال را ما به شما متقاضیان ارجمند در حجم کلی و با قیمت مناسب عرضه خواهیم نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما