جدیدترین پارچه متقال سنتی مرغوب

یکی از اصلی ترین دغدغه های خریداران پارچه متقال، این است که جنس تحویلی در هر سفارش، مشابه سفارش های قبلی و بعدی باشد و در نتیجه خریدار بتواند روی ادامه کار یا اصطلاحا پشت بند داشتن محصول حساب کند. این مسئله در گذشته توسط تولید کنندگان سنتی پارچه متقال مرغوب به دقت رعایت می شد، اما کارخانجات جدید با وجود داشتن جدیدترین ماشین آلات از دستیابی به این مهم عاجز بوده اند.

علت این برتری بافندگان سنتی، عدم تغییر تنظیمات دستگاه های بافندگی در طول زمان و بافت محصولات کاملا یکسان با نخ اعلا است، در حالی که تولید کنندگان جدید به صورت سفارشی جنس تولید کرده و دائم تنظیمات ماشین آلات را به هم می زنند. این مسئله باعث می شود حتی در صورت دقت بسیار بالا در برگرداندن تنظیمات، باز هم جنس مشابه کار قبلی از کار در نیاید و عباراتی مانند هم بافت یا لات متفاوت و لات مشابه جهت اشاره به این مورد در بازار شکل بگیرد.

به همین دلیل بسیاری از خریداران که به صورت عمده و برای کارهای صنعتی از متقال استفاده می کنند، هنوز تمایل دارند با همین تولید کنندگان قدیمی روابط اقتصادی داشته باشند و در واقع جنس این افراد مرغوب تر از هر جنس دیگری نزد خریداران مذکور است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما