خرید پارچه متقال مخصوص اپیلاسیون

خرید پارچه متقال مخصوص اپیلاسیون به تازگی جایگزین اسپان باند و ورقه های کاغذی شده است، آیا علت استفاده از متقال را برای خانمها می دانید؟
پوست هر شخصی مهم ترین قسمت بدن اوست که باید از آن مراقبت ویژه ای داشت زیرا علاوه بر زیبایی شخص برای سلامتی نیز مهم است و اکثر بیماری ها از طریق پوست به انسان منتقل می شوند.
تمامی خانمها در ماه حداقل یک ماه عمل اپیلاسیون را انجام می دهند و نیاز دارند تا به آرایشگاه رفته و از آرایشگر درخواست انجام اپیلاسیون را داشته باشند یا به صورت شخصی در منزل آن را انجام دهند.
برای انجام این کار نیاز به موم، شمع و پارچه اسپان باند یا برگه های کاغذ خواهند داشت.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پارچه متقال اپیلاسیون

قبلا برای اپیلاسیون از پارچه های اسپان باند یا برگه کاغذ عادی استفاده می شد، معمولا دختر خانمها معتقدند که برگه های کاغذ بسیار بهتر است و جذب آن بالاتر بوده و خیلی ساده تر مو های بدن را به وسیله مومک از بین می برد اما پارچه های اسپان باند با اینکه بسیار ارزان هستند اما به علت نداشتن تار و پود پارچه و بی بافت بودنش خاصیت خوبی را از خود در هنگام انجام اپیلاسیون ندارند.

پارچه متقال اپیلاسیون

جدیدا خانمها پارچه متقال را جایگزین کرده اند زیرا از بافت پنبه ای و الیاف طبیعی بافته شده است و قطعا کیفیت بسیار بهتری دارد. کمتر خانمی را می توان پیدا کرد که به پنبه حساس باشد و پوستش قرمز شود یا دانه های قرمزی بر روی آن ظاهر شده و اذیت شود بلکه با پارچه متقال پنبه ای با اینکه مجبور می شوید هزینه بیشتری خرج کنید اما مطمئن باشید هیچ ضرری به پوست خود نرسانده و سلامتش را کامل حفظ نموده اید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما