شرکت صادرات پارچه متقال نخی

شرکت صادرات پارچه متقال نخی محصولاتی با تنوع رنگ، در عرض های متفاوت و همینطور قیمت های خوب را به شکل عمده از بهترین فروشندگان پارچه درجه یک تهیه کرده و سپس آنها را به خارج از ایران انتقال می دهد، صادرات پارچه ارزان همچون متقال به علت این که کارایی زیادی دارد، همراه با سودآوری بالایی بوده، ضمن این که نفع آن به گروه های متفاوت نساجی هم می رسد.

شرکت صادرات پارچه متقال نخی

شناخت انواع پارچه متقال

شناخت انواع پارچه متقال آیا می‌ دانید چند نوع پارچه مبلی ملیتا داریم؟ برای شناخت این محصول می توان آن را از جهات متفاوتی مورد تحلیل قرار‌ داد، پارچه هایی از این دست را در گام اول برندهای متفاوت و مشهوری تولید می نمایند که می توان به نیک بافت یزد و همچنین کاپیتال تکس اشاره کرد، ضمن این که در این عرصه ها متذکره در زیر هم با هم تفاوت هایی دارند:

  • از نظر جنس متفاوت بوده که به نوع طبیعی یعنی پنبه ای، مصنوعی مثل پلی استر و ویسکوز دسته بندی می گردند.
  • هر یک از آنها از نظر عرض هم متفاوت است که به 1 الی 3 متر می رسد، البته به این موضوع می توان وزن پارچه را هم علاوه نمود که هر چه متراژ بالاتر و ضخامت بیشتر، به همان ترتیب شاهد افزایش وزن هم می باشیم.
  • آنها را بیشتر ما در بازار به رنگ سفید مشاهده می کنیم، ولی این روزها جهت گسترش بازار داد و ستد محصولات را در رنگ بندی‌ های گوناگون همچون قهوه ای، آبی، زرد، مشکی، سرمه ای و همینطور سایر رنگ های دیگر می بافند.

کارخانه تولیدکننده پارچه متقال نرم

کارخانه تولیدکننده پارچه متقال نرم پارچه فاستونی شلوار مردانه  را کارخانه تولیدکنند‌ه با نخ های گوناگون و دستگاه های پیشرفته می بافد، کالاهایی از این قبیل عموماً پس از این که کاملاً آماده شدند، ابتدا حالت خام را داشته که سپس با رنگرزی و یا هم چاپ شکل ظاهری خود را تغییر می دهند، گفتنی است که شرکت نساجی همه تلاشش بر این بوده تا نوع درجه یک را به صورت استاندارد و با بهترین الیاف تولید کرده و به دست مصرف کنندگانی که در خارج و داخل از ایران هستند قرار دهد.

همینطور آنها را بیشتر به صورت توپی آماده می کند که به دور یک شی لوله مانند پیچانده می شوند، بعداً هم در پلاستیک های مخصوص قرار می گیرند که تا به این صورت هنگام انبارداری و حمل آلوده و کثیف نشوند، خلاصه این که به صورت عمده شاهد پخش پارچه های متقال می باشیم که بیشتر هم از طرف تولیدی های البسه، پارچه های تنظیف، فروشندگان جزئی و همینطور شرکت های گوناگون تجاری به این نحو تهیه می گردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما