صادرات بهترین پارچه متقالی پنبه ای درجه یک

متقال پارچه ای است که از ایاف پنبه به دست می آید. پارچه های پنبه ای اصولا برای کار های خاص و تخصصی مورد استفاده قرار می گیرند و یکی دیگر از کاربرد این پارچه در تولید بوم های نقاشی با کیفیت مناسب است. در ترکیب پارچه متقال الیاف پنبه ای و الیاف پلی استر استفاده می شود و تار و پود پارچه را تشکیل می دهند.  خرید و فروش انواع پارچه متقالی درجه یک و با کیفیت در فروشگاه های معتبر سراسر کشور به صورت عمده و جزیی صورت می پذیرد که با توجه به کیفیت خوبی که این محصول دارد به خارج از کشور هم صادر میشود و در کل صادرات بهترین پارچه متقالی از اهمیت خاصی برخوردار است که خیلی از تولید کنندگان اقدام به صادرات عمده متقال پنبه ای می نمایند.

صادرات بهترین پارچه متقالی پنبه ای درجه یک

خرید و فروش انواع پارچه متقالی

خرید و فروش انواع پارچه متقالیخرید و فروش انواع پارچه متقالی در شهر های مختلف ایران  و در مراکز فروش انواع پارچه انجام می شود. پارچه های متقالی پنبه ای یکی از منسوجات پر طرفداری است که اهالی غرب کشورمان از آن برای درست کردن گیوه کردی استفاده می کنند و کیفیت و خالص بودن الیاف پنبه برای این کار از اهمیت زیادی برخوردار است. قیمت پارچه متقالی  با توجه به کیفیت  آن متفاوت می باشد. برخی از کارخانه های تولید پارچه متقال در کشور، فعالیت خود را گسترش داده و در زمینه صادرات این نوع پارچه هم فعالیت دارند. پارچه چلوار پنبه ای برای تولید لباس احرام هم استفاده می شود و این نوع پارچه نسبت به دیگر پارچه ها بهتر تمیز می شود.

صادرات پارچه متقالی با بهترین کیفیت

صادرات پارچه متقالی با بهترین کیفیتدر حال حاضر صادرات پارچه متقالی با کیفیت خوب به کشور های حوزه خلیج فارس و آذربایجان و  سایر کشور های اروپایی صورت می پذیرد. با توجه به تولید زیاد این این محصول در کشور می توان صادرات این پارچه را چندین برابر نمود و در کنار سایر محصولات صادراتی غیر نفتی ارز آوری خوبی را از این محصول کسب کرد. صادرات پارچه متقال امروزه مورد توجه بسیاری از مراکز تولید پارچه می باشد و از آن جایی که استفاده از این پارچه بسیار زیاد می باشد برای آن ها به صرفه است که علاوه بر تولید داخل این پارچه را به خارج از کشور صادر نمایند.

پخش عمده پارچه متقالی مرغوب

پخش عمده پارچه متقالی مرغوبعرضه پارچه متقال در بسیاری از فروشگاه ها به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود. امروزه فروشگاه های بزرگ و معتبر اینترنتی مبادرت  به فروش پارچه از این طریق می کنند و محصولی با کیفیت و مرغوب را به مشتریان عرضه می دارند. پخش پارچه متقال مرغوب در تهران در مراکز و فروشگاه های مشهور با کیفیت عالی به صورت عمده و جزیی به فروش می رسد. انواع پارچه متقال و چلوار با بهترین کیفیت را می توان از مراکز فروش پارچه در سراسر کشور خریداری نمود. قیمت انواع پارچه متقال نسبت به سایر پارچه ها ارزان تر بوده ولی این دلیلی بر بی کیفیتی این محصول نیست بلکه به خاطر ارزان بودن مواد اولیه تولید این پارچه می باشد.

تولید و عرضه پارچه متقالی صادراتی در کشور

تولید و عرضه پارچه متقالی صادراتی در کشورصادرات پارچه متقال به عراق هم با حجم زیادی انجام می گیرد . زیرا کرد های عراق هم مانند کرد های ایران برای تهیه گیوه به این پارچه نیاز دارند. هر ساله مقدار زیادی از پارچه متقال با کیفیت به کشور عراق صادر می شود. فروش پارچه متقال در داخل و خارج از کشور رونق خوبی دارد و مسلمانان  بنا به اعتقاداتشان استفاده بیشتری از این پارچه دارند. پارچه متقال موارد استفاده زیادی دارد از جمله: در تولید ساک های تبلیغاتی، استفاده به عنوان پارچه تنظیف، و همچنین در اپیلاسیون و غیره دارد.

پارچه متقال از نظر جنس، عرض و کاربرد متفاوت می باشد. بنابراین پارچه متقال انواع گوناگونی از نظر جنس دارد مانند: متقال پنبه، پلی استر پنبه، پنبه فلامنت و غیره.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما