صادرات پارچه متقال ایرانی به عراق

صادرات پارچه متقال ایرانی به عراق جهت گیوه بافی از منطقه غربی کشور بسیار رواج یافته است و تعدادی از تجار کرد زبان را مجبور به سرمایه گذاری در این زمینه نموده است.
پارچه های متقال یکی از مصارفی که دارند، جهت استفاده در کفه گیوه هایی است که مردان کرد می پوشند البته گیوه مدل های مختلفی دارد که باقی مناطق ایران نیز از جمله قوم ترک و بلوچ نیز آن را خواهند پوشید اما کفش محلی ست لباس های کردی است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پارچه متقال ایرانی

کرد های ایران و عراق روابط خوبی باهم دارند و به همین دلیل وقتی عراقی ها قصد خرید پارچه ای را داشته باشند یکی از رابط های همزبان خود را در این امر به یاری خواهند گرفت. پارچه متقال را برای بافت گیوه نیاز دارند و به همین دلیل دنبال تولیدکنندگان انواع پارچه متقال هستند تا نیاز خود را از طریق یکی از کارخانه های ایرانی برطرف نمایند.
چرا شما رابطی نباشید که پارچه متقال ایرانی را به کشور عراق صادر می کند و تمامی منفعت مالی و همچنین سودی که برای صنعت نساجی کشور دارد را یکجا صاحب شوید؟
کافیست از طریق جستجو های اینترنتی چند نفر از فروشندگان عمده ای که پارچه متقال ارائه می دهند را بشناسید و از طریق آنها به کارخانه ای که صاحب هستند و یا روابط آنها با تولیدکننده برسید.
این ساده ترین راهی است که می تواند شما را در امر صادرات پارچه متقال یاری کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما