فروشندگان پارچه متقال کتان

پارچه متقال پارچ ای سفید رنگ است و تنوع رنگی ندارد و جنس ضخیمی دارد تا بتواند رطوبت را به خود جذب کند و در چند نوع جنس برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. تولید کنندگان پارچه مرغوب سعی در تولید این پارچه ها در جنس تمام پنبه هستند و آن را در کارخانجات نساجی تولید می‌ کنند که دارای کیفیت بالایی است. فروش پارچه متقال به صورت متری صورت می‌گیرد. فروش این پارچه ها در جلسه نخی، پنبه و الیاف مصنوعی انجام می شود.

فروشندگان پارچه متقال کتان

شناخت کوتاه درباره پارچه متقال

شناخت کوتاه درباره پارچه متقال پارچه ها انواع مختلفی دارند که از لحاظ جنس با هم متفاوت هستند و هر کدام برای استفاده متفاوت است. یکی از انواع پارچه ها پارچه متقال است. مردم از زمان‌های قدیم برای رویه ی زیرین ملافه و تشک از پارچه هایی برای قرار دادن و دوخت پشم استفاده می‌ کردند که جنس نسبتا ضخیمی نسبت به پارچه روی دارد و رنگ آن سفید و شیری است. جنس پارچه نخی است رنگ آمیزی پاچه ها در رنگ های کمرنگ و روشن است تا روی آن بیشتر به چشم بیاید.

این پارچه ها در اندازه‌های دو متری هستند امروز از این پارچه‌ ها برای کفن نیز به کار می‌ رود. استفاده از این نوع پارچه برای متقال این دلیل است که رطوبت پشم را به خود جذب می‌ کند و جنس بسیار محکمی دارد و خنک است و به راحتی شسته می شود. از این پارچه برای پوشیدن و دوختن لباس استفاده نمی‌ شود و مصرف آن تنها برای ملافه و تشک نیست و در مواردی دیگری مانند آستر پرده ها به صورت نازکتر، اپیلاسیون و کیسه برنجی و …استفاده می کنند.

جنس پارچه ها به صورت تمام نخی و نخ مصنوعیو پنبه تولید می‌ شود که روش هایی برای شناخت نخ و الیاف مصنوعی آن وجود دارد که بهترین جسارت تمام پنبه است زیرا این جنس از پارچه متقال به پوست آسیب نمی زند و آلرژی ایجاد نمی کند و بسیار خنک است و در فصل سرما و گرما تولید می کند.

خرید مستقیم پارچه متقال ضخیم

خرید مستقیم پارچه متقال ضخیم در قدیم خرید پارچه متقال از طریق نساجی ها صورت می گرفت ولی امروزه به دلیل تراکم مغازه های پارچه فروشی در هر بزازی می‌توان آن را خریداری کرد. هم چنین روش هایی برای خرید غیر حضوری از طریق اینترنتی وجود دارد.خرید پارچه متقال با جنس با کیفیت از طریق سایت‌های مورد اعتماد قابل خریداری است که افراد می‌ توانند بدون واسطه بدون به صورت متری یا عمده اقدام به خریداری بکنند.

در خرید مستقیم بدون داشتن اطلاعات از جنس پارچه به راحتی می‌توان جنس مورد نظر را با اطمینان سفارش و خرید کرد که نیک بافت یزد و کاپیتال تکس پخش کننده پارچه مرغوب هستند و افراد می توانند بصورت مستقیم پارچه ارزان عمده با قیمت پایین را از این برند ها خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما