فروش اینترنتی پارچه های متقال بوم نقاشی

بوم نقاشی یکی از ابزارهای کار نقاشان است که جنس و کیفیت این بوم برای نقاشان از اهمیت به سزایی برخوردار است. اما پارچه بوم نقاشی را چگونه می توان تهیه کرد؟
اگر بوم نقاشی را دیده باشید و یا با آن کار کرده باشید متوجه شده اید که روی بوم نقاشی از پارچه پوشیده شده است. پارچه های استفاده شده در بوم نقاشی از جنس متقال است و متناسب با آنکه درجه کیفیت پارچه به چه شکلی باشد قیمت های متفاوتی دارد. قیمت پارچه های متقال متغیر است. پارچه های متقالی که برای بوم های نقاشی استفاده می شود معمولا عرضی معادل دو متر دارند و وزن تقریبی آن ۲۴۰ گرم است. اما بر روی هر پارچه متقالی نمی توان نقاشی کشید و باید پارچه متقال مخصوص بوم نقاشی را تهیه کنید که این متقال ها باید سطح صاف با کمترین میزان پرز را داشته باشند. اگر از نقاشان ماهر هستید از متقال های پنبه ای مرغوب و درجه یک استفاده کنید تا رنگ به خوبی روی آن بنشیند البته این نوع متقال گران تر از نوع پلی استر آن است. اگر اولین بار است که نقاشی می کشید بهتر است از این نوع متقال استفاده نکنید و جنس پلی استری آن را انتخاب کنید که قیمت ارزان تری هم دارد.

پارچه متقال بوم نقاشی

پارچه های متقال در اکثر پارچه سراها به فروش می رسد اما باید در هنگام خرید پارچه به جنس آن دقت کنید تا جنس بی کیفیت از متقال را به شما نفروشند. برای اطمینان بیشتر از خرید پارچه متقال مناسب برای بوم نقاشی بهتر است آن را اینترنتی تهیه کنید که در این صورت هم از خرید خود مطمئن هستید و هم با قیمت مناسب تری پارچه متقال مورد نظر خود را می یابید. در این صورت مراقبت کنید که فروشنده امکان مرجوعی کالا را داشته باشد تا در صورتی که متقالی که برای شما ارسال شده، با مشخصات مد نظرتان مطابق نباشد ، متضرر نشوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما