فروش ساک متقال یا کتان

متقال یک نوع پارچه نخی است. این نوع پارچه از خانوادهٔ کرباس است اما از کرباس لطیف تر است.پارچه متقال به دلیل پرز ندادن و استحکام برای تولید ساک خرید یا ساک تبلیغاتی بسیار مناسب است.متقال سبک، مقاوم و محکم است و پارچهٔ خنکی است. هنگامی که خیس باشد محکم تر می‌شود. نرم است و به راحتی اتو می‌شود.
پارچه متقال یکی از پارچه های پر کاربرد در منازل و همچنین در صنعت می باشد. پارچه متقال به رنگ سفید در بازار موجود می باشد و در استحکام این پارچه ها درجه بندی های وجود دارد ، برای مثال پارچه متقال استفاده شده برای چادر از ضخامت بیشتری به نسبت چادر متقالی است که در کفش به کار برده شده است . این پارچه ها با استحکام خوب و قیمت پایینی که دارند مورد توجه در بسیاری از مصارف صنعتی قرار گرفته است . مورد کاربرد دیگر این پارچه ها با ضخامت کمتر برای تشک ها استفاده می شود.
هرچقدر درصد نخ این پارچه های متقال بالاتر باشد به نسبت اضافه شدن درصد نخ و پنبه این پارچه قیمت نیز بالاتر می رود اما افزایش قیمت واقع به چشن نمی آید و می توان گفت که قیمت هایی بسیار عالی و قابل قبول برای پارچه های متقال در بازار ارائه شده است.
از این جهت این پارچه برای تولید ساک دستی بسیار مناسب می باشد و به لحاظ بافت و تار و پود پارچه بسیار بادوام وماندگار خواهد شد.ساک دستی متقال به لحاظ قیمت و کیفیت پارچه انتخاب بسیار مناسب برای خرید یک ساک متفاوت و خاص می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما