فروش ویژه پارچه متقال جدید تافته

فروش ویژه پارچه مبلی jerry جدید با بافت تافته از ابتدای سال 1396 در بازار آغاز شد و شاهد ارائه مدل جدیدی از پارچه متقال هستیم.
پارچه متقال یکی از نیاز های اصلی و ویژه در بازار پارچه خام است، اصلی ترین مدل پارچه خام ایرانی است که سالیانه متراژ فوق العاده بالایی از آن در کشور پخش و سپس به فروش می رسد.
بافت تافته در بین بافت هایی که برای پارچه به کار می رود، یکی از معروف ترین آنهاست که در ایران بعد از کجراه پر استقبال ترین بافت در بین تولیدکنندگان است و حتی گاباردین نیز بعد از همین بافت قرار خواهد گرفت. صفحه شطرنج را در نظر بگیرید، دقیقا همان بافت است، با همان ظرافتی که در پارچه های تافته می بینید که الیاف مرتب و طبق چینش شطرنجی کنار هم قرار گرفته اند. حال اگر این الیاف را در کنار هم و برای پارچه متقال با ظرافت در نظر بگیریم. تراکم پارچه بالا رفته و با بافت ریزی که تافته دارد مدل جدیدی خلق می گردد.
اجازه دهید بنکداران نسبت به بافت جدید پارچه متقال تصمیم بگیرند و پخش آن را امسال در بازار فروش عمده انواع پارچه متقال به عهده بگیرند تا شما عزیزان نیز به عنوان مشتری جزئی تر قادر به تهیه این پارچه مبلی ابرنگی شوید.
کافیست با ما ارتباطتان را حفظ کنید تا مراکز تهیه آن را نیز به شما معرفی کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما