فروش پارچه متقال برای تولید پوشاک

می دانستید به تازگی فروش پارچه رومبلی یزد در بازار بنکداری جهت تکمیل و سپس تولید پوشاک یکی از اقدامات مهم برای صاحبان قدرت در عرصه پارچه شده است؟
تا چند سال پیش پارچه های متقال را تنها برای استفاده های بسیار ساده ای همچون کفن، ساک های دستی و همچنین بسته بندی به کار می بردند اما به تازگی که صنعت چاپ در نساجی کشور قدرتمند شده است می توان پارچه متقال را یکی از از نیاز های اصلی حوزه تولید انواع پوشاک نام برد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پارچه متقال

اما به چه شکلی می توان پارچه متقال را به پوشاک تبدیل کرد؟ آیا تمامی مدل های رنگرزی یا تکمیل را می توان بر روی متقال خصوصا مدل پنبه ای امتحان کرد و به سادگی آن را با رنگهای مختلف تکمیل کرد؟
در مرحله اول باید سعی کرد پارچه متقال را به وسیله رنگرزی تنها اکتفا به رنگ کردن آن نمود و انتظار چاپ های بسیار زیبا و متنوع بر روی پارچه رومبلی مازراتی نداشته باشیم زیرا چاپ های جدید بر روی پنبه اصلا جذابیت نداشته و حتی قدرت جذب آنها را نیز نخواهد داشت. در حالیکه دقیقا برعکس این قضیه برای پارچه متقال پلی استر پیش می آید و چاپ های متعدد خصوصا ریکتیو های جدید بر روی آن قابلیت جذب رنگ و جلوه بیشتری خواهد داشت.

آیا دلتان نمی خواهد یکی از فروشندگان موفق در زمینه انواع پارچه متقال برای شهر و استان خود شوید و از امتیازات ویژه همکاری با ما برخوردار شوید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما