قیمت خرید پارچه متقال مانتویی

قیمت خرید پارچه متقال مانتویی بسته به متراژ پارچه مختلف است. این پارچه ها دارای بافتی نرم و راحت هستند که برای تولید مانتو ها استفاده می شوند. پارچه های متقال در بازار قیمت های مناسبی دارند و قیمت آنها بسته به درجه کیفیت آنها دارد زیرا این پارچه ها در نساجی های مختلفی تولید می شوند و در بازار انواع پارچه متقال با کیفیت مختلف وجود دارد.

قیمت خرید پارچه متقال مانتویی

خصوصیات پارچه متقال مانتویی

خصوصیات پارچه متقال مانتویی خصوصیات پارچه متقال مانتویی به این صورت این که این پارچه ها بافتی خوب و مناسب دارند. پارچه های متقال دارای جنسی نرم و راحت هستند که در تولید انواع مختلف و متنوع مانتو ها به کار می روند. پارچه متقال طاهری صاف و بدون پرز دارد زیرا در تولید آنها از نخ های مرغوب تولید شده است. پارچه متقال تار و پود نرم و لطیف دارد که برای تولید مانتو و محصولات م تلفیق استفاده می شود. پارچه متقال از جنس نخ تولید شده است که به همین دلیل جریان هوا آزادانه در آن عبور می کند.

پارچه متقال مانتویی بشار راحت است و در فصل های گرم و تایچبستان مورد استفاده عموم مردم قرار می‌گیرد. پارچه های متقال دارای کیفیتی بالا و عالی هستند و علاوه بر اینکه در تولید مانتو استفاده می شود از آن در تولید بوم‌های نقاشی هم استفاده می‌ شود. پارچه متقال دارای بافتی مقاوم و مستحکم است که از دوام بالایی برخوردار می باشد. این جنس پارچه مناسب تولید انواع مانتو های زنانه و دخترانه می باشد.

خرید کلی پارچه متقال متری

خرید کلی پارچه متقال متری خرید کلی پارچه متقال متری در فروشگاه های عرضه پارچه صورت می گیرد. پارچه متقال که نوعی پارچه نخی به شمار می رود دارای کاربرد های فراوانی است که در تولید انواع کیف و کفش، مانتو، ملحفه، آستر، پارچه اپیلاسیون، پارچه مناسب گردگیری و غیره استفاده می شود. پارچه درجه 1 دارای کیفیتی بالا و سطح کیفی بالا می باشد، این پارچه ها در تنوع بالا و رنگ بندی متفاوت به شمار می روند.

پارچه متقال دارای بافتی نرم و لطیف است که به عنوان پارچه پر کاربرد و مناسب در تولید انواع محصولات پارچه ای استفاده می شود. پارچه های مختلفی در بازار عرضه شده اند و به عنوان پارچه مقاوم به فروش می رسند. فروشگاه پارچه درجه یک انواع پارچه ها را در طیف گسترده رنگ و طرح ارائه کرده است و مشتریان به راحتی در این فروشگاه می توانند هر نوع پارچه و ترکیب رنگی که می خواهند را خریداری کنند و نگرانی جنس پارچه و بافت آن نباشند زیرا فروشنده پارچه های فروشگاه خودش را تضمین کرده است.

2

    • سلام همراه عزیز
      بله برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما