قیمت و خرید آنلاین پارچه متقال

قیمت پارچه متقال وابسته به میزان پنبه ی مصرفی و ابعاد پارچه می باشد. این نوع پارچه ی نخی که از کرباس لطیف تر است، می تواند رطوبت را به خوبی جذب کرده و به راحتی اتو شود. پنبه ی به کار رفته در تولید این پارچه مانع از پرز دادن آن می شود. این محصول هم چنین بسیار نرم و لطیف می باشد. به همین علل طرفداران و خریداران این محصول به صورت روز افزون، افزایش می یابند و چرخه ی تولید پارچه متقال رونق چشم گیری دارد. خرید آنلاین پارچه در تعداد بیش از دو توپ، با تخفیف های ویژه و بی نظیری برای خریداران همراه است. 

قیمت و خرید آنلاین پارچه متقال

قیمت و خرید پارچه متقال صد در صد پنبه

قیمت و خرید پارچه متقال صد در صد پنبهپارچه متقال صد در صد پنبه بسیار نرم، لطیف و خوش دوخت می باشد. این پارچه دارای دوام بالایی است. همین امر منجر به افزایش خرید این محصول گردیده است.

قیمت پارچه صد در صد پنبه نسبت به پارچه های دارای ناخالصی یا پارچه هایی که در آن پلاستیک نیز استفاده می شود، بیشتر می باشد اما این اختلاف قیمت مانع خرید و فروش بالای این نمونه ی تولیدی نشده است.

مصرف این محصول در تولید انواع لباس های زنانه و مردانه و هم چنین در تولید دستمال های مخصوص گردگیری لوازم خانه و سفره، مصرف این پارچه را افزایش و تولید آن را رونق داده است. 

با افزایش قیمت پنبه ی به کار رفته در تولید پارچه ی نام برده، قیمت نهایی این محصول نیز افزایش می یابد. شما می توانید برای اطلاع از اخرین تغییرات قیمت ها از سایت های معتبر استفاده کنید. 

پخش عمده انواع پارچه متقال به سراسر کشور

پخش عمده انواع پارچه متقال به سراسر کشورهر گونه نمونه ی تولیدی در کارخانجات مختلف نیاز به پخش و توزیع در تمامی نقاط کشور دارد. پارچه های متقال نیز از این قائله مستثنا نیستند؛ بنابراین نمایندگی ها و مراکز مختلفی با امضای قرارداد های سالیانه با تولیدی های گوناگون به پخش و عرضه ی این محصولات به بازار های مختلف می پردازند. 

توزیع سریع و با کیفیت پارچه ها در توپ های بزرگ و کوچک و بدون هیچ آسیبی منجر به فروش بالای این محصولات و رضایت مشتریان گردیده است. 

کارشناسان، بازاریاب ها، کارگران و رانندگان با وجدان و ماهر با همکاری هم توانسته اند نیاز کشور را در بهترین شیوه برطرف سازند؛ به گونه ای که در سال های اخیر میزان واردات این محصولات به طور چشم گیری کاهش یافته است. 

تولید و توزیع انواع پارچه متقالی با بهترین قیمت بازار

تولید و توزیع انواع پارچه متقالی با بهترین قیمت بازاردر ایران، کارخانجات متعددی در صنایع پوشاک فعالیت داشته و به تولید انواع مختلف پارچه ها از جمله پارچه متقال رنگی و سفید در سایز ها و طرح های گوناگون می پردازند. 

این کارخانه ها برای عرضه ی محصولات خود همواره با بازاریاب های مجرب و نمایندگی های معتبر قرارداد هایی عقد می کنند تا نمونه ی تولیدی آن ها را در سریع ترین زمان ممکن به دست مشتریان برسانند. 

پارچه متقال سفید یکی از انواع پارچه ها است که خریدار زیادی دارد؛ بنابراین قیمت این نمونه ی تولیدی می تواند تاثیر به سزایی در فروش آن داشته باشد. فروش بالای این پارچه منجر به افزایش تولید و توزیع آن در سراسر کشور شده است. 

فروش پارچه متقال در طرح و رنگهای مختلف با قیمت مناسب

فروش پارچه متقال در طرح و رنگهای مختلف با قیمت مناسبنمایندگی ها و مراکز فروش متعددی بعد از دریافت پروانه ی کسب و کار در راستای فروش پارچه متقال در طرح ها و رنگ های مختلف و زیبا با قیمتی بسیار مناسب مشغول به فعالیت هستند. 

امروزه فروش این کالا هم به صورت مستقیم و هم به صورت آنلاین انجام می شود. شایان ذکر است که با افزایش کیفیت محصولات ایرانی، خریداران زیادی  از سایر کشور ها اقدام به خرید نمونه های ایرانی کرده اند. 

فروش و صادرات این پارچه ها به کشور های دیگر، تاثیر فوق العاده ای روی صنعت پارچه سازی و اقتصاد کشور داشته است. برخی از کشور هایی که این محصولات به آن ها صادر می شوند، عبارتند از:

  • عراق‌ 
  • ترکیه 
  • افغانستان و …
4

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
      با سپاس از شما

  1. سلام من برای تولید کیسه پارچه ای پارچه متقال نیاز دارم .
    استقامت . پوسیدگی و گرم مناسب برای این کار رو نمیدونم و برام مهمه .
    اگر بتونید به من قیمت و یه مشاوره کوچیک بدید ممنون میشم .

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
      با سپاس از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما