مراکز توزیع پارچه متقال خام نیک بافت یزد

پارچه متقال خام، یکی پرکاربردترین پارچه های موجود در بازار می باشد. این پارچه انواع گوناگونی داشته و ممکن است از هر جنسی باشد. در صنایع مختلف کاربرد داشته و بسته به این که در چه صنعتی از آن استفاده می شود، کاربرد مختلف دارد‌. صنایع ساختمان سازی، صنعت خودرو سازی و آرایشی، فقط چند نمونه از صنایعی هستند که این پارچه در آن ها کاربرد دارد. مراکز توزیع پارچه متقال خام نیک بافت یزد، در تمام پارچه فروشی ها می باشد.

مراکز توزیع پارچه متقال خام نیک بافت یزد

ویژگی پارچه متقال خام

ویژگی پارچه متقال خام پارچه متقال خام، یک پارچه بافته شده است که روی آن کاری انجام نشده است. متقال دارای انواع گوناگونی می باشد. متقال پنبه، پلی استر و ویسکوز و …..، از انواع متقال خام می باشند. این پارچه در صنایع بسیاری کاربرد دارد. در صنعت خودرو سازی، صنعت ساختمان سازی، آرایشی، انواع البسه و بسیاری از صنایع دیگر از آن استفاده می شود. این محصول خام، دارای مزیت ها و ویژگی هایی می باشد که آن را از بقیه پارچه ها جدا می کند. این پارچه دارای قدرت جذب بالایی دارد.

این پارچه در صنایع بسیاری کاربرد دارد.صنایعی که در آن ها آب و روغن موجود از محصول باید گرفته شود. این پارچه به سبب اینکه اب و روغن را به راحتی جذب می کند، برای این کار مناسب می باشد. این محصول یک عایق بسیار عالی به شمار می رود. به همین دلیل در صنعت ساختمان سازی از آن استفاده می گردد، زیرا این محصول دارای بافتی است که در برابر گرمای آتش مقاومت بسیار زیادی دارد و بافت خود را زود از دست نمی دهد. پارچه متقال با کیفیت، به سبب سفت بودن پارچه برای دوخت لوازم رختخواب، مصرف زیادی دارد. این پارچه در برداشت محصول برنج بسیار پر مصرف می باشد، زیرا برنجی که تازه کشت می شود، دارای آب فراوانی است.

کیسه هایی که از از متقال تهیه می شوند، آب اضافی برنج را به خود گرفته و باعث خشک شدن محصول برداشت شده می شوند. از این پارچه به جهت این که سبک بوده و پرز نمی دهد، برای گردگیری و تمییز کاری استفاده های زیادی می گردد. در صنعت آرایشی و بهداشتی، یکی از پر مصرف ترین این پارچه، استفاده از پارچه مخصوص اپیلاسیون می باشد. به دلیل دوام بالای آن، گزینه خوبی برای این کار می باشد.

خرید عمده پارچه متقال سفید

خرید عمده پارچه متقال سفید متقال سفید دارای مصارف زیادی می باشد. در بسیاری از صنایع بیمارستانی و خدماتی، به صورت عمده کاربرد دارد. از آن برای تهیه لباس های شرکتی و دوخت و دوز وسایل و رختخواب بیمارستانی استفاده می شود. خرید عمده پارچه متقال سفید، از طریق توزیع کنندگان این محصول صورت می گیرد. آن ها این پارچه را به صورت عمده از تولید کنندگان، خریداری کرده و در بازار فروش در دسترس مشتریان قرار می دهند. صادرکنندگان پارچه متقال، این پارچه را به بسیاری از کشور های همسایه و کشور های اروپایی صادر می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما