پارچه متقال با ۱۰۰% پنبه مناسب برای صادرات

پارچه متقالی صادراتی، صد در صد از پنبه تشکیل شده و هیچ گونه ناخالصی یا نخ های پلاستیکی در تولید آن به کار نرفته است. همین امر کیفیت و دوام محصول را افزایش داده است. این پارچه ها بسیار نرم و خوش دوخت هستند و برای تولید انواع لباس های زنانه، مردانه و بچه گانه مورد استفاده قرار می گیرند. در سال های اخیر، کیفیت بالای تولیدات ایرانی منجر به افزایش صادرات این محصول به کشور های آسیایی و اروپایی شده است. کالا های صادراتی در بسته بندی های بسیار شیک و با آرم تجاری صنعت پارچه سازی ایران به کشور های دیگر فرستاده می شود. 

پارچه متقال با ۱۰۰% پنبه مناسب برای صادرات

صادرات پارچه متقال با بهترین کیفیت و ارسال به کشورهای اطراف

صادرات پارچه متقال با بهترین کیفیت و ارسال به کشورهای اطرافبعد از ملی شدن تولید پارچه در ایران، بسیاری از این محصولات در انواع مختلف و در رنگ ها و سایز های متفاوت به کشور های همسایه فروخته می شود. یکی از انواع این محصولات، پارچه متقال سفید و رنگی می باشد که دارای طرفدار و خریداران زیادی از کشور های خاورمیانه و همسایه می باشد. 

امروزه، صادرات این نمونه های تولیدی با افزایش کیفیت و دوام محصولات ایرانی افزایش یافته و سالانه قرارداد های زیادی بین کارخانجات تولید کننده ی ایرانی و بازاریاب های خارجی امضا می شود.

ارسال با کیفیت و بدون آسیب محصولات به آن سوی مرز ها و هر نقطه از آسیا منجر به رضایت مشتریان و افزایش چشم گیر خرید آن ها گردیده است. 

افزایش صادرات پارچه متقال با کیفیت به کشور های همسایه منجر به سیر صعودی اقتصاد کشور شده است. این امر، ارز ملی را افزایش داده و نیاز کشور را از واردات برطرف ساخته است. 

بازار خرید و فروش و صادرات پارچه متقال

بازار خرید و فروش و صادرات پارچه متقالکیفیت و قیمت پارچه متقال ایرانی در بازار خرید و فروش صادرات این محصول حرف اول را می زند. تولید این نمونه با استفاده از پنبه مرغوب ایرانی و بدون هیچ ناخالصی و هم چنین قیمت بسیار مناسب آن ها، توجه مشتریان زیادی را به خرید از ایران جلب کرده است.

از دیر باز محصولات ایرانی به علت دوام و طرح های سنتی و جذاب مورد توجه بوده است. امروزه نیز بسیاری از کشور های آسیایی و اروپایی، به طرح ها و تولیدات ایرانی علاقه ی زیادی نشان داده و درصد بالایی از تولیدات ایرانی را خریداری می نمایند. 

در سال های اخیر، فروش پارچه متقال به کشور های زیر انجام می شود: 

  • ترکمنستان
  • افغانستان
  • آذربایجان ( عمده ی صادرات این محصول به این کشور می باشد.) 

صادرات پارچه متقالی به صورت مستقیم از تولیدات کارخانه

صادرات پارچه متقالی به صورت مستقیم از تولیدات کارخانهپارچه متقال از بهترین تولیدات نساجی کارخانجات ایرانی است که به کشور های متعددی صادر می گردد‌. این کارخانه ها ارائه دهنده ی انواع مختلفی از این پارچه ها در طرح ها و رنگ های مختلف هستند که در تولید لباس احرام، دستمال گردگیری، بوم نقاشی و … مورد استفاده قرار می گیرند. 

صادرات پارچه به طور مستقیم از تولیدات این کارخانه ها با همکاری دولت و کارشناسان ماهر صورت می پذیرد‌. سالانه درصد بالایی از تولیدات به کشور های همسایه صادر و ارز بی شماری به داخل کشور سرازیر می گردد. 

صادرات از درب کارخانه هزینه های حمل و نقل را با حذف دلالان کاهش داده و سود دو جانبه برای هر دو کشور طرف معامله به همراه دارد. 

توزیع کننده انواع پارچه متقال و واردات و صادرات در بازار

توزیع کننده انواع پارچه متقال و واردات و صادرات در بازاردر سال های اخیر با رونق صادرات انواع پارچه متقال، نیاز به نمایندگی های توزیع کننده ی این محصولات افزایش یافته است. این نمایندگی ها با هدف پخش عمده پارچه متقال تولید داخل و یا وارداتی در سراسر کشور و یا حتی به کشور های دیگر فعالیت دارند. 

کار توزیع و پخش این نمونه های تولیدی با هماهنگی میان کارشناسان و کارگران مربوطه و نظم حاکم در  کارهایشان به خوبی و در سریع ترین زمان ممکن صورت می پذیرد.

برای اطلاع دقیق از نشانی و فعالیت توزیع کننده های انواع پارچه متقال در واردات و صادرات در بازار می توان از سایت های قابل اطمینان در دنیای اینترنت استفاده کرد.  

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما