کیسه محیط زیستی با پارچه متقال

کیسه های پارچه ای آمده اند تا جایگزین کسیه های نایلونی شوند این کیسه های پارچه ای که جنسشان از متقال است در کاهش حجم زباله های تجزیه ناپذیر تاثیر به سزایی دارند.
امروزه برای کمک به حفظ محیط زیست کیسه های پارچه ای طراحی شده اند که جایگزین های مناسبی برای کیسه های نایلونی هستند. پارچه های متقال پارچه های مناسبی برای دوختن چنین کیسه هایی هستند زیرا هم دارای استحکام خوبی هستند و هم در اثر شستشو رنگشان از بین نمی رود که البته اگر شما در خانه یک چرخ خیاطی داشته باشید می توانید خودتان چنین کیسه هایی را بدوزید و برای زیباتر شدن این کیسه ها به راحتی می توانید روی آن نقاشی کنید بهتر است از رنگ های آکریلیک استفاده کنید که در اثر شسشتو رنگها پاک و باهم ترکیب نشوند.
اگر نقاش ماهری نیستید می توانید از شابلون برای ایجاد طرح بر روی پارچه استفاده کنید و یا از دستگاه های چاپ پارچه برای چاپ طرح مورد نظر بر روی پارچه استفاده کنید.

پارچه متقال ساک دستی

این کیسه های پارچه ای علاوه بر آن که میتوانند حافظ میحط زیست باشند میتوانند باعث ایجاد کسب و کاری برای شما باشد. میتوانید این ساک ها را تولید کنید و در فروشگاه ها به فروش برسانید و یا اینکه پیام های تبلیغاتی را برای شرکت های مختلف بر روی این کیسه های پارچه ای طراحی کنید و به این صورت هم آن شرکت یا موسسه و یا حتی مغازه می تواند تبلیغات محصول خود را داشته باشد و هم اینکه شما می توانید به درآمدی با سود مناسب دست پیدا کنید و هم از حافظان محیط زیست شود.
پارچه های متقال را می توانید از مغازه های پارچه فروشی به قیمتی مناسب خریداری کنید قیمت هر متر پارچه متقال حدود 1500 تومان است. البته متناسب با کیفیت آن قیمتی حدود5000 تومان نیز دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما