بازار خرید پارچه متقال متری

بازار خرید پارچه متقال متری گسترده این و در این بازار فروشندگان زیادی فعالیت دارند. پارچه متقال متری که یک نوع پارچه نازک می باشد در رنگ بندی زیادی تولید شده اند. پارچه متقال یک نوع پارچه نخی خنک می باشد که مصارف گوناگونی دارد. این پارچه ها از مقاومت و استحکام خوبی برخوردارند و می توان از آنها برای تولید محصولات مختلف استفاده کرد.

بازار خرید پارچه متقال متری

پارچه متقال مناسب برای اپیلاسیون

پارچه متقال مناسب برای اپیلاسیون پارچه متقال مناسب برای اپیلاسیون است که با توجه به بافت نخی که دارد بهترین پارچه برای این کار به شمار می رود. پارچه متقال اپیلاسیون دارای ضخامت مناسب و کیفیت معقولی است که وقتی مواد گرم اپیلاسیون بر روی آن قرار بگیرد نمی سوزد زیرا در بافت این پارچه از مواد پلاستیکی استفاده نشده است.

پارچه متقال دارای بافتی نخی شکل این که به راحتی مواد اپیلاسیون بر روی آن قرار می گیرد و به دلیل بافت نخی که دارد مواد گرم اپیلاسیون را خیلی زود خنک می کند. این پارچه ها می توانند در مقابل مواد اپیلاسیون مقاوم باشند و پاره نشوند و به همین دلیل از این پارچه برای پارچه اپیلاسیون استفاده می کنند.

پارچه اپیلاسیون باید قابلیت کش سانی نداشته باشد و بافت های آن از مقاومت بالایی برخوردار باشد. این پارچه ها دارای بافتی مقاوم و محکم هستند که در برابر مواد اپیلاسیون مقاوم هستند. چون از بافت نخی برخوردارند قابلیت عبور جریان هوا را دارند. پارچه های متقال دارای بافتی نرم و لطیف می باشند و با استحکامی که دارند در برابر کشیدن مواد پارچه نمی شوند.

مرکز فروش پارچه متقال ملحفه ای

مرکز فروش پارچه متقال ملحفه ای مرکز فروش پارچه متقال ملحفه ای این پارچه ها را پررنگ های مختلف اعم از سفید به فروش می رساند و کیفیت این پارچه های متقال را تضمین می کند. پارچه متقال که به عنوان پا چه ملحفه ای شناخته می شود دارای بافتی نخی و خنک می باشد. این پارچه ها در رنگ بندی مختلف به فروش می رسند و با کیفیتی که دارند مورد استقبال افراد و مصرف کنندگان زیادی قرار گرفته اند.

پارچه متقال مانتویی که در رنگ بندی روشن تا تیره تولید شده اند مخصوص تولید انواع مانتو های زنانه می باشد. این پارچه ها دارای ضخامت خوبی است و بدن نما نمی باشد و به همین دلیل به عنوان پارچه مانتویی مورد استفاده طراحان مد ایرانی قرار می گیرند.

تولید کننده پارچه در دوران گذشته ایران توسط افراد متبحر به صورت دستی و سنتی انجام می شده و این افراد پارچه ها را از پشم گوسفندان و نخ ابریشم تولید می کردند اما امروزه با پیشرفت صنعت نساجی کشور این کار با روش صنعتی انجام می گیرد و کارآفرینان زیادی انواع پارچه ها را در نساجی خود تولید می کنند. پارچه ها در انواع مختلفی تقسیم می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما