بهترین تولیدکننده پارچه متقال

آیا می دانید بهترین تولیدکننده پارچه متقال در بازار ایران چه کسی است؟ تولیدی های اصفهان را ترجیح می دهید یا به نساجی تهران و یزد مراجعه خواهید کرد؟
پارچه متقال منظور کار های خامی است که برای تولید دیگر پارچه ها نیاز می شود. به عنوان مثال پارچه کجراه در ایران سالیانه بالغ بر چندین کیلو تن به مرحله تولید و سپس فروش می رود و همیشه در شهریور ماه با کمبود پارچه کجراه در بازار اصفهان مواجه خواهیم بود.
اما بهترین تولیدکننده پارچه متقال در بازار ایران چه کسی است؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تولیدکننده پارچه متقال

به عنوان کسی که قرار است پارچه خام تهیه کند، و سپس به طور مستقل تولید و تکمیل پارچه خاصی از جمله پارچه کتان پنبه ای انجام دهیم باید به کجا مراجعه کنیم؟
یزد قدیمی ترین منطقه نساجی کشور است که بافت پارچه از آنها شروع شده است.
تهران بهترین مرکز فروش برای پخش انواع پارچه است.
اصفهان دقیقا شبیه چین شده و هزینه های خرید پارچه را به حداقل می رسد.
این سه شهر بیشترین تعداد تولیدکنندگان را در خود جای می دهد و در اصل قطب تولید پارچه متقال به شمار خواهد رفت که البته مرز های شمال شرقی کشور نیز مانند مشهد و گرگان نیز متقال های روسی وارداتی را خواهند داشت و می توانند گاهی قیمت های بسیار خوبی به ما ارائه کنند.
پیشنهاد می کنیم، برای خرید پارچه متقال تمامی این 5 منطقه اصلی کشور را بشناسید، و از این اماکن حداقل یک تامین کننده داشته و هنگام خرید تیراژ بالا استعلام قیمت بگیرید زیرا در هر پارت از زمان سال ممکن است یکی از آنها بهترین قیمت و یا کیفیت پارچه متقال را به شما عرضه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما