تهیه بهترین پارچه های متقال اصفهان

ایران در زمینه تولید پارچه های با کیفیت فعالیت های بسیاری دارد یکی از جمله این پارچه ها، پارچه های متقال است. بهترین پارچه متقال را رد کجا می توان تهیه کرد؟
کارخانجات نساجی اصفهان یکی از بزرگترین تولید کنندگان پارچه هستند که در این میان پارچه های متقال نیز در ردیف های خطوط تولیدی این کارخانه ها قرار دارد. در خط های تولید کارخانه های نساجی اصفهان انواع پارچه های متقال از جمله پارچه های متقال سفید و رنگی تولید می شود. پارچه های تولیدی توسط این کارخانه ها دارای کیفیت بسیار بالایی است و همچنین از قیمت مناسب و ارزانی برخوردار است. و از آنجایی که این پارچه در موارد زیادی مصرف می شود بنابرای باعث پیشرفت صنعت نساجی شده است و همین امر در رشد اقتصاد کشور بسیار موثر است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پارچه متقال اصفهان

شهر اصفهان از دیرباز در تولید پارچه های متقالی فعالیت می کرده است از جمله اولین فعالیت آن بافت پارچه های متقال به دست هنرمندان و توسط دستگاه های سنتی بوده است و از این پارچه ها برای تهیه بسیاری از پوشاک خود استفاده می کردند. پارچه های امروزی در برخی از کارخانجات کیفیتی معادل پارچه های قدیم را ندارد زیرا امروزه از پنبه خالص برای تهیه این نوع از پارچه ها استفاده نمی کنند و پنبه را با پلی استر ترکیب می کنند که منجر به کاهش کیفیت پارچه می شود و البته این بستگی به درصد استفاده از پی استر دارد. هرچه پلی استر بیشتر باشد کیفیت متقال را پایین تر می آورد.

پارچه متقال اصفهان

خرید پارچه متقال

شما می توانید پارچه متقال مورد نیاز خود را از نمایندگی های نساجی های اصفهان در سراسر کشور تهیه نمایید البته اگر قصد خرید عمده دارد بهتر است آن را از خود کارخانه تهیه کنید تا با قیمت ارزانتر و مناسب تری پارچه های مورد نیاز خود را تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما