توزیع کننده پارچه متقال کیلویی

توزیع کننده پارچه متقال کیلویی با عرضه مستقیم این کالا به تمامی پارچه فروشان در سراسر کشور دسترسی خریداران را برای تهیه این کالاها راحت تر نموده است. در مراکز توزیع اصلی پارچه متقال خریداران می ‌توانند با هر میزان هزینه این کالاها را به صورت جزئی و عمده تهیه نمایند. البته خرید عمده آن ها از فروشندگان شامل تخفیفاتی می ‌گردد و همین امر موجب کاهش قیمت این کالا و در نتیجه خرید مقرون به صرفه برای خریداری می ‌شود به همین دلیل هم افراد بسیاری آنها را عمده خریداری می نمایند.

توزیع کننده پارچه متقال کیلویی

معرفی طرح های جدید پارچه متقال

معرفی طرح های جدید پارچه متقال

چرم پارچه که از پارچه‌ هایی با الیاف طبیعی می باشد توسط تولیدکنندگان با استفاده از الیاف پنبه تولید می‌گردد و در نوع خام به رنگ سفید بوده و هیچگونه طرح و نقشه بر روی خود ندارد. اما امروزه تولیدکنندگان برتر این کالا با استفاده از دستگاه های چاپ مناسب اقدام به زدن طرح های جدید از این پارچه نموده‌ اند.

پارچه‌های متقال طرح جدید دارای رنگ بندی های متنوع و طرح های گوناگون بر روی خود هستند. جدیدترین مدل طرح پارچه متقال طرح هاوایی ملحفه ای می باشد که برای روکش کردن کالاهای خواب مورد استفاده قرار می ‌گیرد. از دیگر طرح‌ های این نوع کالا باید به طرح گل گلی این محصولات اشاره نمود که گل ‌های آن ها با رنگ بندی های زیاد و طرح ‌های مختلف بر روی پارچه قرار می ‌گیرد و زیبایی این محصولات را چندین برابر می ‌کند.

طرح های کودکانه از پارچه های متقال هم با چاپ جدیدترین مدل های عروسک ها و شخصیت های کارتونی موجب فروش چندین برابری این مدل پارچه گردیده است.

فروش عمده پارچه متقال لباس

فروش عمده پارچه متقال لباس

قیمت پارچه سوییت مخمل باکیفیت به هنگام فروش عمده مناسب تر می گردد به همین دلیل هم افرادی که می ‌خواهند پارچه متقال لباس را به صورت کلی و عمده خریداری کنند بهتر است که به این نمایندگی مراجعه کنند. در این مرکز فروش بهترین برندهای پارچه متقال موجود هستند که بر اساس نرخ تعیین شده از سوی کارخانه تولیدی به مشتریان عرضه می‌ شوند.

بنابراین خریداران می‌توانند با مراجعه به این مرکز فروش خرید مقرون به صرفه داشته باشند. تمامی پارچه های متقال لباس در این فروشگاه با طاقه ‌های با وزن های مختلف موجود هستند که قیمت آن ها بر اساس متراژ و وزن این کالا ها هم متفاوت می باشد. اگر شما قصد خرید پارچه پنبه ای عمده را دارید نیز می‌ توانید به عمده فروشی های این محصولات مراجعه کرده و طرح های گوناگون از این پارچه را مشاهده نمایید و سپس اقدام به خرید محصول مورد نظر خود با قیمت درب کارخانه کنید.

1

  1. سلام و عرض ادب
    من از محصولات شما استفاده میکنم ممنونم از کیفیت کار خوب شما و مشاوره خوبتون
    به بقیه دوستان هم پیشنهاد میکنم که از محصولات شما استفاده کنند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما