خرید از کارخانه تولید پارچه متقال

در ایران چند کارخانه تولید کننده پارچه متقال وجود دارد؟ وجود کارخانه جات مختلف چه تاثیری بر نوع خرید پارچه داشته است؟
تعداد کارخانجات نساجی در ایران زیاد است که تعدادی از این کارخانجات صرفا پارچه متقال را تولید میکنند و تعدادی دیگر هم کارهای تکمیل پارچه را انجام میدهند. تولید کنندگان عمده پارچه متقال اکثرا در استانهای شیراز، مازندران، تبریز، یزد و اصفهان هستند و معدود کارخانجاتی هم در شهرهای اطراف تهران در تولید پارچه متقال فعالیت دارند.
تعدد در کارخانجات تولید کننده موجب ایجاد تنوع در محصولات شده و رقابت در تولید با کیفیت محصولات را در سطح بالاتری فراهم کرده است. هر چه تعداد تولید کنندگان بیشتر باشد تنوع در کیفیت و قیمت هم بیشتر میشود.
قیمت پارچه متقال در مراکز فروش مختلف با هم متفاوت است و این بستگی به مسافت کارخانه تا محل خرید پارچه و همچنین در اختیار داشتن مواد اولیه است. هر چه مواد اولیه ارزانتر در اختیار کارخانه قرار داده شود قیمت تمام شده پارچه متقال هم ارزانتر خواهد شد.
خرید از کارخانه برای تولید کنندگانی که پارچه متقال را در متراژهای بالایی نیاز دارند موجب ارزانتر افتادن قیمت پارچه میشود و تولید کنندگان در خرید از کارخانه باید به این موضوع توجه کنند که هر چه فاصله کارخانه با محل کار آنها بیشتر باشد قیمت تمام شده برای خرید پارچه هم بالا تر میرود. به همین خاطر در خرید باید عامل مسافت ونزدیک بودن به کارخانه را مد نظر قرار داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما