خرید اینترنتی پارچه متقال ۱۰۰ % پنبه ای

پارچه متقال از پارچه های پر کاربرد است که در بازار انواع مختلف آن به فروش می رسد. این پارچه دارای الیاف 100% پنبه ای است که به صورت نازک و ضخیم تولید می شود.

برای خرید پارچه متقال پنبه ای به صورت اینترنتی در ابتدا با یک جستجوی ساده سایت های آنلاین فروش این محصول را پیدا کنید و بعد از بررسی قیمت و کیفیت محصولات ارائه شده و مقایسه آنها، بهترین پارچه را از معتبر ترین سایت خریداری نمایید.
با خرید اینترنتی پارچه متقال  می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و کالای خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

خرید اینترنتی پارچه متقال ۱۰۰ % پنبه ای

عرضه کننده اینترنتی پارچه متقال

عرضه کننده اینترنتی پارچه متقالمعمولا عرضه کنندگان اینترنتی پارچه مبلی مسکو درجه یک دو دسته هستند. دسته اول تولید کنندگان این محصول هستند که مستقیما بدون واسطه به عرضه و پخش پارچه متقال به صورت اینترنتی می پردازند که قیمت آنها بسیار مناسب تر است. در واقع می توان گفت که این سایت ها نمایندگی فروش این تولید کنندگان هستند.

دسته دوم کسانی هستند که این پارچه ها را از تولید کنندگان خریداری و به صورت اینترنتی به فروش می رسانند. عرضه کنندگان به دلیل معافیت از پرداخت هزینه های مختلف سود بسیار کمی بر روی محصولات خود در نظر می گیرند و هزینه ارسال آن بسیار نا چیز است بنابراین خرید از این فروشگاه ها بسیار به صرفه خواهد بود.

انواع مختلف پارچه متقالی با قیمت مناسب

انواع مختلف پارچه متقالی با قیمت مناسبپیش تر اشاره کردیم پارچه مبلی میکروفایبر در انواع مختلف تولید می شود و هر کدام برای انجام کاری قابل استفاده است. از انواع این پارچه می توان موارد زیر را نام برد:

  • پارچه متقال مخصوص اپیلاسیون
  • پارچه متقال رنگی مخصوص گرد گیری
  • پارچه متقال سفید مخصوص بالش و تشک
  • پارچه متقال مخصوص بوم نقاشی

قیمت هر کدام از پارچه های نام برده متفاوت است. به طور کلی قیمت پارچه متقال نسبت به دیگر انواع محصولات مشابه ارزان تر است. مناسب ترین قیمت فروش این پارچه ها را در سایت های آنلاین می توانید مشاهد کنید.
در بین پارچه های نام برده نوع مخصوص اپیلاسیون ارزان تر است و در واقع یک بار مصرف است که دارای تار و پود نسبتا درشتی است. پارچه مخصوص استفاده برای تشک و بالش در واقع برای جلوگیری از بیرون زدن پر از بالش است که دارای تار و پود بسیار ریزی است و به خاطر استفاده طولانی مدت از آن قیمت بیشتری را دارا می باشد.

خرید پارچه متقال کیلویی در بازار

خرید پارچه متقال کیلویی در بازارپارچه متقالی یا تنظیف از پارچه های قدیمی است که در هر خانه و مغازه ای مورد استفاده قرار می گرفته از طرفی قیمت ارزان آن در بازار باعث شده که برای خرید گزینه مناسبی باشد. این پارچه به صورت عمده ای و کیلویی خریداری می شود که قیمت کیلویی آن با عمده ای متفاوت است.
پارچه متقال با عرض 70، 90، 140 در انواع درشت بافت و ریز بافت در بازار پخش می شود. این پارچه به دلیل اینکه از پنبه صد در صد تولید شده است، رطوبت و روغن را بسیار خوب به خود جذب می کند بنابراین برای تمیز کردن و گرد گیری کردن  بسیار مناسب است.

فروش اینترنتی عمده و جزئی پارچه های متقالی مرغوب

فروش اینترنتی عمده و جزئی پارچه های متقالی مرغوبفروشگاه های اینترنتی، انواع پارچه های متقالی مرغوب را به صورت عمده و‌ جرئی عرضه می کنند. فروش پارچه متقال به صورت اینترنتی مزایای زیادی را هم برای فروشنده و هم خریدار به دنبال دارد.
خرید محصول بدون واسطه، ارسال به سراسر ایران، عدم اتلاف وقت و هزینه از مواردی است که خریدار می تواند مد نظر داشته باشد و گرفتن سفارش بدون محدویت مکانی و زمانی نیز از مزیت های آن برای فروشنده است.
فروشگاه اینترنتی متقالی به صورت تخصصی به فروش پارچه های متقال و تنظیف می پردازد که این محصول را با مناسب ترین قیمت در دسترس خریداران محترم قرار می دهد. عرضه این محصولات به صورت عمده و جزیی خواهد بود. برای نحوه سفارش و مشاوره جهت خرید می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما