صادرات انواع پارچه متقال خام با بهترین قیمت

متقال نوعی پارچه نخی از خانواده کرباس است. جنس پارچه متقال نازک تر و لطیف تر از کرباس می باشد به طوری که خیلی کم پرز می دهد و رطوبت را بسیار خوب جذب می کند. این پارچه نخی، خام بوده و هیچ گونه عملیات رنگ یا چاپ بر روی آن انجام نشده است. رنگ آن به صورت خام، سفید یا شیری بوده، بسیار مقاوم، خنک و سبک است و اتوکشی و دوخت روی آن بسیار راحت می باشد. تاجران ایرانی می توانند با یک مدیریت صحیح، صادرات پارچه متقال خام را با بهترین قیمت، به یک تجارت سودآور تبدیل کنند. اگر پارچه متقال قیمت صادراتی مناسبی داشته باشد، به عنوان یک محصول غیر نفتی، برای کشور ارزآوری خیلی خوبی خواهد داشت.

صادرات انواع پارچه متقال خام با بهترین قیمت

صادرات انواع مختلف پارچه های متقال با قیمت ارزان

صادرات انواع مختلف پارچه های متقال با قیمت ارزانپارچه متقال تولید ایران، نه تنها در داخل کشور با تقاضای خرید فراوان روبروست، بلکه در خارج از مرزهای ایران هم جزء محبوب ترین پارچه های ایرانی به حساب می آید. علت این امر بالا بودن کیفیت پارچه های متقال پنبه ای تولید شده در ایران می باشد.

از جمله کشورهای خریدار پارچه متقال، کشورهای مسلمان هستند؛ چرا که براساس اعتقادات، مسلمانان هنگام مرگ فقط از یک پارچه سفید ساده برای کفن استفاده می کنند که پارچه متقال سفید، به دلیل ارزان و ساده بودن، گزینه بسیار خوبی می تواند باشد.
همچنین طبق احکام اسلام، مسلمانان برای زیارت خانه خدا باید از پارچه سفید، جهت تهیه لباس احرام استفاده کنند که باز هم پارچه متقال می تواند انتخاب خوبی باشد؛ چرا که علاوه بر پنبه ای بودن، خنک بوده و برای هوای گرم عربستان مناسب است.
کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، نیز به سبب خنکی و عدم جذب گرما توسط رنگ سفید، از دیگر مشتریان پارچه متقال جهت دوخت لباس های خود هستند.

با توجه به دلایل ذکر شده، صادرات انواع مختلف پارچه متقال بسیار پر رونق است و می توان با وجود کارایی زیاد این پارچه در حوزه های مختلف، با یک مدیریت صحیح و قیمت صادراتی مناسب و ارزان، صادرات این پارچه را چندین برابر کرد.

 

شرکت فروش پارچه متقالی درجه یک و اعلا

شرکت فروش پارچه متقالی درجه یک و اعلاشرکتهای مختلفی انواع پارچه متقال رنگی و ساده را در جنسها و عرضهای گوناگون تولید و به صورت مستقیم یا غیرمستقیم اقدام به فروش پارچه متقال می کنند.
برای تهیه و تولید پارچه های متقال درجه یک و اعلا، از الیاف گوناگونی استفاده می شود که این الیاف عبارتند از:

  • الیاف طبیعی مانند پنبه و کتان
  • الیاف مصنوعی 
  • ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی 

متقال الیاف طبیعی مثل پنبه و کتان: مرسوم ترین پارچه متقال از پنبه تولید می شود که مقاومت این نوع پارچه ها، پس از خیس شدن ۱۰ تا ۲۰ برابر می شود.
کتان نوع دیگری از الیاف طبیعی است که می توان در تولید پارچه متقال از آن استفاده کرد. مقاومت متقال کتان ۲ تا ۳ برابر متقال پنبه می باشد.
متقال الیاف مصنوعی: پارچه های متقال تولید شده از این الیاف سبک بوده و مقاومت بالایی در برابر آب و پوسیدگی دارند.
متقال ترکیبی الیاف طبیعی و مصنوعی: برای تولید این پارچه ها پنبه یا کتان با الیاف مصنوعی مانند پلی استر و فلامنت ترکیب می شود.

قیمت خرید و فروش انواع پارچه متقالی مرغوب

قیمت خرید و فروش انواع پارچه متقالی مرغوبمتقال نوعی پارچه مقاوم و مرغوب است که در عرضهای 1 تا 3 متر با گرماژ و بافتهای مختلف و در برندهای گوناگون تولید و توسط شرکتهای پخش پارچه متقال، روانه بازار می گردد.
این نوع پارچه ها در حوزه های مختلف صنعتی و خانگی کاربرد دارد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پوشاک 
  • گردگیری و نظافت منزل
  • ساک دستی
  • کفن و لباس احرام
  • اپیلاسیون
  • کیسه برنجی
  • پنبه خور لحاف و تشک
  • ساخت بادبان قایق و کشتی
  • چادر مسافرتی
  • چادر کامیون
  • کیسه هوای خودرو

با توجه به این همه کاربرد وسیع، شرکتها و صنایع خریدار پارچه متقال بسیار زیاد هستند که همه آنها خواهان خرید پارچه متقال با کمترین قیمت هستند. 

برای آگاهی از قیمت پارچه متقال می توان به سایتهای اینترنتی مراجعه کرد و یا با مراکز فروش مستقیم پارچه از کارخانه تماس گرفت.

صادرات پارچه متقال با قیمت تموم شده

صادرات پارچه متقال با قیمت تموم شدهصادرات پارچه متقال از جمله محصولات ارزآور غیر نفتی برای کشور محسوب می شود که سودآوری بسیار بالایی دارد.
صادرات متقال، از جمله تجارتهایی است که هدف بسیاری از مراکز تولید پارچه می باشد و برای رسیدن به آن بسیار تلاش می کنند.
تولیدکنندگان برای رسیدن به این هدف، با جدیت تمام به افزایش کیفیت انواع محصولات تولیدی پرداخته و شرایط را برای صادرات آن آماده می کنند.
هدف تولیدکنندگان پارچه، ارائه پارچه متقال با کیفیت بالا و قیمت تموم شده بسیار پایین می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما