صادرات و واردات انواع پارچه متقالی جنس مرغوب به ترکیه

قبل از پرداختن به صادرات پارچه متقالی باید بدانید این نوع پارچه، از نوع پارچه نخی نازکی می باشد که به صورت خام تولید شده و فرایند چاپ یا رنگ هنوز بر رویش صورت نمی گیرد، جنس
این پارچه  به گونه ای است که بسیار 
لطیف بوده، کم پرز می دهد و رطوبت را نیز به خوبی به خود
جذب می کند که این موضوع باعث استفاده هرچه بهتر این پارجه برای نظافت و گردگیری شده
است. 
ایران یکی از مهم ترین کشورهای صادرکننده این محصول محسوب می شود، اما به دلیل وجود تحریم های بین المللی موجود این امر زیاد به چشم نمی خورد. تولید و صادرات پارچه متقالی مرغوب به ترکیه و سایر کشور ها علاوه بر تامین نیاز بازار به این نوع پارچه، می تواند ارز آوری خوبی برای کشورمان نیز به همراه داشته باشد.

صادرات و واردات انواع پارچه متقالی جنس مرغوب به ترکیه

پخش عمده پارچه متقالی در بازار های خارجی

پخش عمده پارچه متقالی در بازار های خارجی

نمایندگی های زیادی برای پخش عمده پارچه مبلی ملیتا در بازار خارجی وجود دارد و این نمایندگی ها خدمات مورد نیاز برای مشتریان در کشورهای خارجی را فراهم می کنند. همان طوری که می دانید مراکز پخش عمده کمک فراوانی را در این زمینه به خریداران می کنند.

سالانه خریداران زیادی به این نمایندگی مراجعه کرده تا این محصول با ارزش را به صورت عمده خریداری و آن را به بازار ارائه دهند. شما خریداران عزیز می توانید به راحتی و با مراجعه غیرحضوری به این نمایندگی ها در بازار های خارجی می توانید پارچه متقالی رنگی مورد نیاز خود را با صرف کمترین هزینه خریداری نمایید.

 

تولید و توزیع پارچه مرغوب متقالی صادراتی

تولید و توزیع پارچه مرغوب متقالی صادراتی

تولید و توزیع پارچه متقالی صادراتی نیز مانند توزیع بسیاری از محصولات هنوز با مشکلات متعددی در زمینه مسایل مربوط به حمل و نقل، مقررات دست و پاگیر اداری، آشنا نبودن خریدارن و صادرکنندگان با روش های علمی مواجه است. اما با این حال رونق زیادی در تولید و توزیع این محصول در بازار وجود دارد.

توزیع این محصول در ایران با توجه به پیشرفت در تکنولوژی گامی بزرگ را در پیش گرفته و به صورت اینترنتی و کاملا مجازی پخش و در بین خریداران چه جزئی و چه عمده توزیع می شود. البته همزمان با این کار نیز به صورت سنتی به صورت واسطه هم این محصول از فروشگاه به صورت حضوری توسط خریدار تهیه و مورد استفاده مصرف کننده قرار می گیرد.

 

مرغوبترین پارچه متقالی صادراتی

مرغوبترین پارچه متقالی صادراتی

همانطوری که اطلاع دارید مرغوب ترین پارچه متقال بسیار مقاوم، محکم و سبک و خنک بوده که اتو کشی و دوخت آن راحت می باشد، و از آن می توان به عنوان دستمال گردگیری  نیز استفاده کرد. برای اینکه در هنگام خرید این محصول نوع باکیفیت و مرغوب آن را تهیه کنید، حتما با افراد با تجربه در این زمینه مشورت کنید.

و نیز می توانید به مراکز معتبر و نمایندگی های این محصول مراجعه کنید و بهترین کیفیت متقال را با ارزانترین قیمت تهیه نمایید، اگر هم که اهل تکنولوژی هستید می توانید این محصول را به صورت اینترنتی سفارش بدهید. البته باید بدانید که قیمت پارچه متقالی مرغوب نسبت به سایر محصولات بی کیفیت گرانتر بوده ولی با این حال خریداران زیادی نیز در بازار به خود اختصاص داده است.

صادرات پارچه متقال پنبه ای و مرغوب به ترکیه

صادرات پارچه متقال پنبه ای و مرغوب به ترکیه

ایران یکی از مهمترین کشورهای تولید کننده و صادرکننده پارچه فاستونی شلوار مردانه و مرغوب به کشور های آسیایی ازجمله ترکیه محسوب می شود، اما به دلیل وجود تحریم های بین المللی موجود این امر زیاد به چشم نمی خورد. در داخل کشور نمایندگی فروش و خرید پارچه متقالی فراوانی وجود دارند که با انواع برندهای برتر در این زمینه به رقابت با یکدیگر مشغول هستند.

 

 توجه ویژه به کیفیت و حفظ ارزش محصول تولیدی، مطابق با استانداردهای روز دنیا و نظارت دقیق واحد کنترل کیفیت کارخانه در تولید پارچه متقالی کاملاََ با کیفیت در زمره اهداف تولید کنندگان کشورمان است، که توانسته اند این ماده گیاهی را به ترکیه صادر نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما