صادرات کلی پارچه متقال نازک نیک بافت یزد

پارچه متقال نازک نوعی پارچه نخی است که در دو نوع سفید و طرح دار توسط شرکت های مهمی در ایران تولید می شوند. اما پارچه متقال شناخته شده برای مردم نوع سفید و خام آن است که هیچگونه طرح و رنگی ندارد. این پارچه باکیفیت بیشتر در شهر یزد بافته می شود و شرکت نیک بافت یزد معتبرترین تولید کننده در این زمینه است که تولیدات خود را با توجه به کیفیتی که دارد را به صورت کلی به کشورهای دیگر صادر می کند.

صادرات کلی پارچه متقال نازک نیک بافت یزد

خصوصیات پارچه متقال نازک

خصوصیات پارچه متقال نازک پارچه مبلی ملیتا نازک بر اساس نخی که در بافت آن به کار می رود به چند نوع تقسیم می شود. اما بیشترین استفاده مردم از متقال پنبه ای است چون که نوع پنبه ای گلدار و ساده آن کارایی بیشتری دارد.

نوعی از پارچه متقال نازک که مردم با آن آشنایی بیشتری دارد مناسب برای درست کردن متکا است که با توجه به مقاومتی که دارد پر را در خود به خوبی نگه می دارد و پر از آن بیرون نمی آید.

اما انواع دیگر پارچه متقال نازک تر هم وجود دارد که جنس بسیار نرم و لطیفی دارند و به راحتی آب و رطوبت را به خود جذب می کنند ضمن این که پرز هم نمی دهند. از دیگر خصوصیات پارچه متقال می توان به استحکام و مقاومت آن ها اشاره کرد که با توجه به این استحکام بسیار کم وزن و سبک هستند در عین حال به راحتی اتو شده و در هنگام دوخت دوخت راحت و ساده ای دارند.

انواع پارچه های متقال نازک سفید بیشتر مناسب گردگیری و نظافت هستند ضمن این که در کار اپیلاسیون در آرایشگاهها بسیار کار آیی دارند به علاوه مناسب آستر تشک و پرده نیز می باشند. علاوه بر موارد ذکر شده از پارچه متقال سفید استفاده های فراوان دیگری نیز می توان کرد.

شرکت پخش پارچه متقال نخی

شرکت پخش پارچه متقال نخی پارچه فاستونی شلوار مردانه در شرکت های پارچه بافی به دو صورت رولی و طاقه ای تهیه و به بازار فرستاده می شوند. برای سفارش پارچه درجه یک متقال می توان با مراجعه به سایت شرکت های تولیدی و پخش پارچه متقال نخی بهترین و با کیفیت ترین نوع پارچه را سفارش و با کمترین قیمت خریداری کرد به این دلیل که در این سایت ها خرید به صورت مستقیم از تولید کننده انجام می شود و تولید کننده با حذف واسطه ها تولیدات خود را با قیمت کم عرضه می کند.

خرید با این روش هم به سود تولید کننده و هم به سود خریدار است چون که تولید کننده مشتریان زیادی را جذب می کند و برای خریدار هم در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما