فروشنده عمده پارچه متقال فلامنت شیراز

پارچه مبلی jerry شیراز تولید شده با الیاف فلامنت با برای فروش با حاشیه سود بالایی همراه است که فروشنده میتواند کسب کند.
مشتریان پارچه متقال را اگر از نظر قیمت و کیفیت بخواهیم دسته بندی کنیم، در دو دسته قرار میگیرند. دسته اول مشتریانی هستند که برای آنها قیمت اولویت خرید است و به نوعی در خرید پارچه صحبت میکنند که میخواهند کیفیتی متناسب با قیمت را دریافت کنند. اما دسته دوم مشتریانی هستند که پارچه متقال را برای مصارف خاص نیاز دارند و کیفیت پارچه را در اولویت صحبت های خود با فروشنده قرار میدهند. برای هر کدام از این مشتریان پارچه های متقال مخصوصی وجود دارد تا نیاز بازاری انها را برطف کند. پارچه متقال همانند مشتریانش در دو دسته کیفیتی است. پارچه های تمام پنبه ای و طبیعی و پارچه های مصنوعی فلامنتی و پلی استری.
پارچه های طبیعی و پنبه ای خابص را پارچه تخی مینامند که در بازار پارچه ای به نرمی و لطافت آنها وجود ندارد، این پارچه ها برای مصارف خاص تولیدی هیتند و بیشتر مشتریان آنها و تولیداتی که با اسن پارچه انجام میشود خاص هستند که قبمت برای انها چندان اهمیت ندارد.
پارچه مبلی ابرنگی و مصنوعی اگر چه از کیفیت خوبی برخوردار هستند اما رقبای زیادی در بازار دارند و به دلیل مصنوعی بودن و تولید بالای آنها در بازار با قیمت بسیار کمتری قابل تهیه هستند.
خریدار هر کدام از این پارچه ها هستید باید بدانید این دو پارچه که تولید ایران هستند با بالاترین کیفیت در نوع خود عرضه میوشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما