فروشنده پارچه متقال عمده

پارچه متقال بدون آبرفت، یکی از مرغوب ترین و پر کاربرد ترین، پارچه های موجود می باشد، برای خرید و سفارش پارچه متقال عمده می توان به فروشنده این پارچه مراجعه کرد و با توجه به نوع مصرف، این پارچه را در رنگ و متراژ بالا به صورت عمده خریداری نمود. فروشنده همواره پارچه بسیار با کیفیت را ارائه می کند، این پارچه نیازی به اتوکشی هم ندارد، از این نظر، هنگام خرید بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

فروشنده پارچه متقال عمده

پارچه متقال قابلیت انواع چاپ را دارد

پارچه متقال قابلیت انواع چاپ را دارد پارچه متقال مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی دارد، که با آن ها به پارچه ای پرکاربرد و پر مصرف تبدیل شده است، این پارچه قابلیت انواع چاپ را دارد و طرح های مختلف را می توان به راحتی و بسیار با کیفیت چاپ کرد، این طرح های چاپ شده به هیچ وجه با شست و شو، کمرنگ نشده و هرگز آسیب نمی بیند.

یکی از انواع چاپ که بر روی این پارچه انجام می شود، چاپ مستقیم می باشد، این چاپ کیفیت بسیار بالایی دارد و بسیار با ظرافت انجام می شود و این نوع چاپ به تار و پود پارچه نفوذ می کند، گویا پارچه طرح دار می باشد، نه اینکه طرح چاپ شده باشد.

نوع دیگری از چاپ که بر روی پارچه متقال به خوبی انجام می شود، چاپ برچسبی می باشد، این پارچه قابلیت بالایی برای این نوع چاپ دارد و یک طرح خاص را به صورت آماده روی این پارچه چاپ می کنند، که تمام مراحل چاپ توسط دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود.

از آن جائی که پارچه متقال، پارچه بسیار محکم و با استقامتی می باشد، برای کیف و ساک دستی نیز، بسیار کاربرد دارد و با چاپ طرح های مختلف بر روی کیف با جنس متقال، زیبایی خاصی به کیف داده می شود و هر کسی با هر سلیقه ای می تواند آن را خریداری کند و برای مدت طولانی از آن استفاده کند.

صادرات پارچه متقال کیلویی

صادرات پارچه متقال کیلویی پارچه متقال صادراتی، یکی از بهترین گزینه ها برای صادرات می باشد، صادرات این پارچه به صورت کیلویی انجام می شود و بسیار پر سود می باشد، صادرات پارچه متقال ساده و رنگی به کشورهای دیگر در حجم بسیار بالا انجام می شود، چون متقاضی و طرفدار این پارچه بسیار زیاد می باشد.

ثبت سفارش و صادرات این پارچه، همه از طریق اینترنت انجام می شود، کشور های خریدار به سایت های فروشندگان و صادر کنندگان مراجعه می کنند و با بررسی ویژگی و مشورت با مشاوران فروش، پارچه متقال را به صورت کیلویی سفارش داده و صادر کنندگان آن را با بهترین کیفیت صادر می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما