فروشندگان پارچه متقال اعلا کاپیتال تکس

فروشندگان پارچه متقال اعلا کاپیتال تکس در فروش این محصول از بهترین و جدیدترین پارچه های متقال استفاده کرده است. پارچه متقال یک پارچه تولید سده از نخ می باشد که دارای تار و پود نرم است. این پارچه در بهترین جنس تولید سده تا پارچه مناسبی برای تولید محصولات مختلف باشد. پارچه های متقال به دلیل بافت و جنس نرمی که دارد طرفداران زیادی را به سمت خود کشانده است.

فروشندگان پارچه متقال اعلا کاپیتال تکس

مشخصات ظاهری پارچه متقال اعلا

مشخصات ظاهری پارچه متقال اعلا مشخصات ظاهری پارچه متقال اعلا به این صورت است که این پارچه دارای ظاهری نخی و خنک می باشد و تاروپود های آن از نخ تولید شده است و به راحتی هوا از تار و پود های پارچه عبور می کند. پارچه متقال به سبب بافت نخی که دارد قابلیت چاپ طرح های مختلف را دارد و از آن برای تولید محصولات مختلف استفاده می شود. پارچه متقال دارای بافتی مقام است که به راحتی اتو می شود.

این پله ها مصارف مختلفی دارند و به عنوان ملحفه، آستر تشک، کیف های پارچه ای، تولید کفش های پارچه ای، تولید مانتو های جدید، به عنوان پارچه مناسب برای گردگیری خانه و غیره که به دلیل جنس مقاوم آن از آن محصولات متعددی تولید می شود. پارچه متقال دارای رنگ بندی های مختلفی است و تولید کنندگان سعی کرده اند تا طیف رنگی گسترده ای تولید کنند تا مشتریان در انتخاب رنگ پارچه تردید نداشته باشند و رنگی مناسب با سلیقه خود انتخاب کنند. این پارچه ها در طرح های مختلف و ساده تولید می شوند.

خرید مستقیم پارچه متقال خنک

خرید مستقیم پارچه متقال خنک خرید مستقیم پارچه متقال خنک در جنس نخ توسط فروشنده منصف آن صورت می گیرد و افراد زیادی جذب این روش فروش شده اند زیرا فروشنده این محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی به فروش می رساند. پارچه های متقال که نوعی پارچه نخی به شمار می رود از پارچه های نخی موجود در بازار مقاوم است و از آن به عنوان پارچه مقاوم در تولید انواع لباس ها، کفش ها، کیف و غیره استفاده می کنند.

پارچه متقال باکیفیت دارای بافتی مقاوم و مستحکم است، این پارچه ها از تا رو پود نخی تولید شده اند و در تولید این نوع پارچه متقال با کیفیت از نخ های مقاوم و بادوام استفاده کرده اند. رنگ بن ی پارچه های متقال زیاد می باشد و نکته جالب این است که رنگ های این پارچه ثابت است و در مقابل آب و رطوبت رنگ پس نمی دهند. قیمت پارچه متقال بستگی به کیفیت آن دارد و هرچه کیفیت این محصول بالا تر باشد قیمت قابل توجه ای دارد. پارچه متقال به صورت متری در مراکز معتبر به فروش می رسد و با کیفیتی که دارد مشتریان زیادی جذب شده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما