فروش انواع پارچه متقال پنبه ای

بافت، تولید و فروش انواع پارچه متقال پنبه ای صد در صد مناسب برای استفاده گیوه های کردی در شرکت بازرگانی سپاهان اصفهان با استقبال زیاد متقاضیان مواجه شد.
پارچه های متقال پنبه ای صد در صد یکی از منسوجاتی است که اهالی غرب کشور متقاضیان اصلی این پارچه می باشند. کرد های عزیز کشور مان از این پارچه های متقال پنبه ای برای درست کردن فیتیله های گیوه کردی بهره می برند که خالص بودن الیاف پنبه ای پارچه برای این کار از اهمیت بالایی برخوردار است.
گروه بازرگانی سپاهان پارچه اصفهان ضمن بافت و تولید این پارچه های متقال پنبه ای توانسته تا رضایت عزیزان متقاضی مخصوصا اهالی کرد نشین کشور را به خود جلب کنداز مشخصات این پارچه ها عرض 150 تا 160 سانتیمتری با وزن 210 تا 215 گرمی بوده که معمولا با نخ 20 یک لا در 20 یک لا بافته و آماده می گردد.

شما عزیزانی که نیاز به خرید عمده این پارچه های متقال پنبه ای دارید می توانید هم از نمونه های موجود خریداری کنید و هم اینکه از طریق شرکت بازرگانی سپاهان پارچه نمونه های سفارشی خود را برای بافت درخواست نمایید تا در اسرع وقت با بهترین ماشین های بافندگی پارچه ها بافته و تخویل گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما