فروش ویژ پارچه متقال با کیفیت و قیمت عالی

انواع مختلف پارچه مبلی jerry بر اساس تنوع نخ ها و روش های مختلف دوخت در صنعت پارچه سازی تولید می شود که همه در دو دسته جا می گیرند: پارچه های طبیعی و پارچه های مصنوعی. پارچه های طبیعی می توانند مانند پارچه های ابریشمی و پشمی از حیوانات به دست آیند و یا مانند پارچه های کتانی و نخی منشأ گیاهی داشته باشند. پارچه ی متقال یکی از انواع پارچه های نخی است که از کرباس و چلوار نازک تر است و پارچه ای خام است که فرایند های رنگ و چاپ روی آن صورت نگرفته است. قیمت پارچه متقال عالی در ایران به کیفیت ساخت و محل ساخت آن (داخلی یا خارجی) بستگی دارد. در ایران انواع پارچه متقال با کیفیت عالی تولید و صادر می شود.

فروش ویژ پارچه متقال با کیفیت و قیمت عالی

تولید و توزیع انواع پارچه متقال با قیمت عالی

تولید و توزیع انواع پارچه متقال با قیمت عالی عمده ی پارچه مبلی ابرنگی ایران در شهر های اصفهان، یزد، تهران و تبریز تولید می شود که بهترین نوع آن متعلق به اصفهان است.

ولی به دلیل مرکزیت شهر تهران در بازار خرید و فروش پارچه، عمده ی خرید پارچه متقال در این شهر صورت می گیرد.

اساساٌ به پارچه ی خام و رنگ نخورده متقال می گویند.

بر اساس جنس پارچه ی تولید شده، انواع مختلفی از پارچه متقال وجود دارد که عبارتند از

1-متقال پنبه

2-متقال پلی استر پنبه

3-متقال پنبه فلامنت

4-متقال فلامنت

5-متقال ویسکوز و…

در ایران، انواع مختلف این پارچه با بهترین کیفیت تولید می شود و در بازارچه های داخلی توزیع می گردد و علاوه بر آن به بازارهای خارجی نیز صادر می شود. این نوع پارچه را براساس عرض نیز طبقه بندی میکنند. در ایران، پارچه متقال در عرض های دویست و ده سانتی متر، صد و شصت سانتی متر و صد سانتی متر تولید می شود و سایر ابعاد متعارف نیستند.

خرید پارچه متقال مرغوب بدون واسطه

خرید پارچه متقال مرغوب بدون واسطه زیاد بودن واحد های نساجی و تولید الیاف در کشور نشانگر این است که ایران ظرفیت بالایی برای تولید و فروش پارچه های متقال دارد.

قیمت پارچه متقال در ایران به نوع آن بستگی دارد. پارچه ی متقال، در بازار پارچه ی تهران قیمت بسیار مناسب تری نسبت به قیمت کارخانه دارد. دلیل آن این است که فروشندگان بازار، انواع پارچه را به صورت عمده و با تخفیفات زیاد از تولید کننده خریداری می کنند و با قیمت بسیار مناسب تر نسبت به قیمت کارخانه وارد بازار می کنند. شهرهای اصفهان، یزد، تهران و تبریز مراکز اصلی تولید و فروش پارچه متقال در کشور هستند و به تبع، بازار های پارچه در این شهر ها برای این نوع پارچه از قیمت بسیار مناسب تری برخوردار هستند.

اگر خریدار پارچه متقال به صورت عمده هستید، در صورت خرید مستقیم از تولید کننده، می توان تخفیفات عالی از تولید کننده گرفت و پارچه را وارد بازار فروش کرد. اما اگر قصد خرید خرده دارید، قیمت هایی که در بازار ارائه می شود، بسیار به صرفه تر است.

لیست قیمت انواع پارچه متقال در بازار

لیست قیمت انواع پارچه متقال در بازار

پارچه ی متقال دارای کاربردهای بسیار متنوعی است که بر اساس این کاربرد ها انواعی دارد.

پارچه متقال از نظر رنگ به دو دسته تقسیم می شود:

1-پارچه متقال رنگی

2-پارچه متقال سفید

از پارچه متقال سفید برای دوختن ملحفه و روبالشی و روتختی و… استفاده می‌شود و نسبت به پارچه متقال رنگی، فروش بیشتری دارد. علاوه بر این، پارچه متقال بر اساس عرض آن و نیز بر اساس نمره نخ دسته بندی می شود.

پارچه های متقال از نظر عرض در عرض های ۲۱۰، ۱۶۰ و ۱۰۰ سانتی متری و بر اساس نمره نخ، در نمره های ۲۰ و ۳۰ در ایران تولید می شوند. متقال با نمره ۳۰ ظریف تر و دارای بافت بهتر است ولی به دلیل قیمت بیشتر آن، عموما از نخ نمره ۲۰ استفاده می شود. به همین ترتیب انواع مختلف پارچه متقال در بازار، دارای قیمت های متفاوتی هستند.

پخش عمده انواع پارچه متقال درجه یک

پخش عمده انواع پارچه متقال درجه یکپارچه متقال صادراتی درجه یک و همچنین پارچه های متقالی که در کشور های خارجی نظیر ترکیه تولید و سپس وارد ایران می شوند، به صورت عمده در بازارهای پارچه توزیع می شوند. در این میان سهم اصلی، متعلق به بازار پارچه تهران می باشد. بازارهای شهر های دیگر نظیر اصفهان و یزد نیز ظرفیت بالایی برای توزیع عمده ی این کالا دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما