قیمت فروش پارچه متقال در تهران

قیمت فروش پارچه متقال در تهران در ابتدای سال 96 به شدت کاهش یافته است و در بعضی از مراکز فروش با کاهش 10 الی 15 درصدی قیمت پارچه متقال هستیم.
پارچه های متقال یکی از نیاز های اصلی تولید در حیطه نساجی و پوشاک است و خریدن آن قبل از شروع به تولید لازم و ضروری است. به عنوان مثال در تولید مانتو های الیاف طبیعی و یا سنتی نیاز است تا متقال خام آن را تهیه کرده و سپس با چاپ طرح دلخواه آن را در بازار مانتو ارائه کرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت پارچه متقال

چرا با کاهش قیمت متقال در بازار تهران روبرو هستیم؟ آیا اتفاق خاصی افتاده که فروش پارچه متقال را با قیمت های پایین تر انجام می دهند یا اینکه قرار است با کاهش قیمت های نهایی محصولات تولید شده از متقال روبرو شویم؟
اجازه بدهید تمامی مواردی که باعث کم شدن قیمت فروش پارچه متقال شده است را اشاره نماییم.

  • افزایش تولید پارچه خام در کشور سبب شده تا مجبور به کاهش هزینه ها جهت فروش بهتر شده است.
  • تعداد بیشتر واسطه های فروش پارچه متقال سبب شده تا این عزیزان تنها به فکر بازاریابی خود بوده و به این فکر کنند که پارچه های متقالی که خریداری کرده اند را به فروش برسانند و فقط امروز خود را ببینند. زیرا با طی کردن این روند مشتریان برای چند ماه دیگر که قیمت پارچه متقال به حالت قبلی و همیشگی برود غیر قابل تحمل می شود.
  • بازار پارچه متقال در چند ماه اول سال کمی با تقاضای کمتر روبرو شده است.

وقتی دلایل بالا را کنار یکدیگر بگذاریم، متوجه می شویم که کاهش قیمت پارچه متقال بسیار عادی و پیش بینی شده است اما آیا این کاهش قیمت متقال تاثیر مثبتی بر شرایط فروش بازار پارچه خواهد داشت؟
مواظب باشیم که تنها برای چند ماه تسلیم کاهش قیمت ها نشویم که متاسفانه بخش اعظم این اتفاق به خاطر واسطه گری های دلالان بازار است.
نسبت به خرید پارچه متقال در تهران دقت بیشتری به خرج داده و از کاسبان و کسبه های قدیمی اقدام کنیم تا بتوانیم به صورت دائمی با نرخ ثابتی در طول سال خرید انجام شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما