قیمت پارچه متقال برای ساک تبلیغاتی

آیا قیمت پارچه مبلی jerry تمام پنبه یا پلی استر را برای تولید ساک تبلیغاتی و ساک هایی که به تازگی برای نگهداری نان و آرد از آن استفاده می شود را می دانید؟
ارزان ترین پارچه ای که می تواند برای ساک های تبلیغاتی مناسب باشد، پارچه بیمارستانی اسپان باند یا همان یکبار مصرف است که هزینه اولیه تولید برای مخاطب بسیار ارزان تمام شود.
اما گاهی نمی توان از پارچه هایی که از مواد پ.پ یا پلیمری ساخته شده اند استفاده کرد زیرا نه می توان بر روی آنها بعضی از مدل های چاپ را امتحان کرد و هم اینکه جهت نگهدار مواد مانند آرد یا نان مناسب نیستند بقیه مواد خوراکی را نیز نمی توان در این چنین ساک هایی نگهداری کرد بلکه تنها می شود جهت تبلیغات فروشگاه ها و شرکت ها و جابجایی کالاهایی شبیه به پارچه از آن بهره برد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پارچه متقال

اما پارچه مبلی ابرنگی تمام پنبه یا با درصد کمی از پنبه نسبت به اسپان باند بهتر عمل خواهد کرد و می تواند جایگزین مواد پلیمری آن مدل پارچه باشد. جدیدا قرار است نان را به وسیله کیسه های پارچه ای به همراه میوه و سایر مواد خوراکی پخش کنند که برای آن پارچه متقال را در نظر گرفته اند.
می توان نسبت به قیمت آن نیز با مانوور دادن بر روی درصد پنبه به کار رفته شده در این مدل پارچه هزینه نهایی را برای مشتریان بالا پایین برد.
اگر قرار است ساک های تبلیغاتی بسیار باکیفیتی که چاپ راکتیو بخورند را تولید کنید باز هم مجبور هستید از همین پارچه متقال خرید داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما