قیمت پارچه متقال درجه یک کاپیتال تکس

قیمت پارچه به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله پرز دادن ، قدرت جذب و آبگرفتگی آن، چروک شدن پارچه همگی در قیمت پارچه تاثیر گذار است خریداران پارچه متقال درجه یک برای مطلع شدن از قیمت پارچه می توانند به اینترنت مراجعه نمایند و از این طریق با تولید کنندگان این محصول به طور مستقیم در تماس باشند

قیمت پارچه متقال درجه یک کاپیتال تکس

انواع پارچه متقال را بشناسید

انواع پارچه متقال را بشناسید

پارچه متقال یکی از پارچه های پر کاربرد می باشد این پارچه دارای خصوصیات ویژه ای است که ما قصد داریم شمارا با برخی از این خصوصیات ها آشنا کنیم پارچه های متقال دارای قدرت جذب آب و رطوبت عالی می باشد. که بیشتر مورد استفاده در مصارف آشپزخانه قرار می گیرد و همچنین این نوع پارچه قدرت پاک کنندگی عالی دارد که برای نظافت در منزل از آن استفاده می شود.

پارچه های متقال اغلب سفید هستند اما در سالهای اخیر تولید متقال رنگی را نیز شاهد بودیم از دیگر خصوصیات این پارچه ها جنس خنک آنها می باشد که از نم و رطوبت پشم و پنبه جلوگیری می کنند و مناسب دوخت انواع رختخواب از جمله تشک و متکا هستند.

پارچه های متقال که تماما از جنس پنبه هستند بیشتر مورد استفاده نقاشان قرار می گیرند بوم های نقاشی تهیه شده از جنس متقال بهترین جنس برای تهیه ی بوم هستند چرا که این پارچه با قدرت جذب خود باعث ماندگاری و دوام انواع رنگ ها بر روی بوم می شود

در انواع صنایع نیز از پارچه متقال استفاده می شود و همچنین از نوع خاص پلی استری متقال در دوخت انواع کیسه ها برای نگه داری مواد مختلف غذایی استفاده می شود این امر از نم گرفتگی و بو گرفتگی مواد غذایی و فاسد شدن آن جلوگیری می کند.

تولید پارچه متقال باکیفیت

تولید پارچه متقال باکیفیت

تولید کننده پارچه اعلا متقال با استفاده از بهترین مواد خام اقدام به تولید پارچه های عالی متقال نموده است توزیع کننده پارچه درجه یک برای معرفی محصولات خود اقدام به استفاده از اینترنت نموده است. و توانسته است از این طریق به تبلیغ گسترده این محصول به طور وسیع در سراسر کشور بپردازد.

خریداران می توانند با مراجعه به سایت های اینترنتی از تمام اطلاعات مربوط به متقال، اطلاع یابند و با آگاهی کامل از کیفیت و مقایسه ی انواع مختلف محصولات اقدام به خرید نمایند. خرید اینترنتی یک خرید مستقیم و بی واسطه می باشد. این امر دست دلالان را از معاملات کوتاه کرد و موجب ارزانی می شود.

خریدار می تواند از طریق اینترنت از هر کجای کشور نسبت به سفارش محصول مبادرت نمایند و تولید کننده قادر است در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن به لوکیشن مورد نظر خریدار جنس را به صورت بسته های پستی به شخص خریدار تحویل خواهند داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما