قیمت پارچه متقال پنبه ای

قیمت پارچه مبلی jerry پنبه ای بسیار پایین تعیین شده است. هزینه های آن ها را به گونه ای تعیین کرده اند که همه افراد از اقشار مختلف جامعه قادر به خرید آن ها باشند. مردم بسیاری نیز هم به سبب کیفیت بالای این پارچه ها و هم به سبب قیمت های مناسب شان، به خرید آن ها از این مرکز می پردازند. خرید و فروش پارچه از دیرباز تا کنون در کشور ما رایج بوده است.

قیمت پارچه متقال پنبه ای

معرفی مصارف مختلف پارچه متقال

معرفی مصارف مختلف پارچه متقال

معرفی مصارف مختلف پارچه مبلی ابرنگی برای خریدی بهتر از بین این محصولات، مفید خواهد بود. این نوع پارچه ها دارای مدل های مختلفی هستند و از هر یک از آن ها در بخش هایی به خصوص استفاده می شود. برخی از استفاده های آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

  1. برخی از مدل های این پارچه ها برای نوشتن و خطاطی به کار می روند.
  2. این پارچه ها را برای دوخت و دوز نیز به کار می برند. گاه از آن ها روکش هایی برای رخت خواب دوخته می شود.
  3. از آن ها در دوخت ملحفه نیز استفاده می شود. کیفیت بالای این پارچه ها، باعث می شود که بتوان برای دوخت این ملحفه ها که نیاز به شست و شوی مداوم دارند از آن ها استفاده کرد.

پارچه متقال یکی از قدیمی ترین الیاف پارچه ای ایرانی است که به میزان بالایی در بازار های صنایع نساجی، خرید و فروش می شود. در مرکز تولیدی آن ها، این نوع پارچه ها را به روش های مدرنی به تولید می رسانند.

تولید پارچه متقال خام

تولید پارچه متقال خام

تولید پارچه متقال خام در کشور ما بسیار مهم است چرا که استفاده های متعددی از آن ها به عمل می آید. پارچه متقال ضخیم یکی از مدل های این محصولات است. اگر تازه به عرصه خیاطی وارد شده اید، توصیه می کنیم که این نوع متقال ها را برای تمرین خریداری کنید. پخش پارچه در ایران هر روز انجام می شود. در شهر های مختلفی از کشور ما به وجود این متقال ها نیاز دارند و همه روزه به خرید آن ها می پردازند.

تولید آن ها بسیار ضروری است. انواع مختلف پارچه متقال در رنگ بندی های متنوع و زیادی تولید می شود. برخی از مدل های این پارچه تنها به رنگ سفید تولید می شوند. این اقلام در کشور های خارجی نیز با متراژ های بسیار بالایی خرید و فروش می شوند. صادرات آن ها سبب شده است که سفارشات بسیار بالایی در این مرکز تولیدی به ثبت برسد. برای خرید از بین مدل های مختلف این محصول، به نوع استفاده خود از آن ها دقت داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما