مراکز تولید پارچه متقال تشکی

در زمان های قدیم تاکنون، انسان ها به فکر وسیله ای برای پوشش و محافظت از خود در برابر باد و باران و … افتادند و از پوست حیوانات استفاده می کردند اما به تدریج، پارچه هایی از جنس مواد طبیعی و مصنوعی تولید کردند و اکنون به وفور انواع پارچه ها برای کاربردهای گوناگون، تولید می شود. در مراکز تولید ما نیز نوعی پارچه با کیفیت و منحصر به فرد که به پارچه متقال تشکی معروف می باشد تولید می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

مراکز تولید پارچه متقال تشکی

انواع طرح های مختلف پارچه متقال

انواع طرح های مختلف پارچه متقال پارچه متقال از خانواده کرباس ولی کمی نرم تر از کرباس بوده و از بافتن نخ پنبه تهیه می شود و بیشتر برای دوخت لباس مردانه کاربرد دارد. در گذشته این پارچه ساده بود و رنگ بندی های کنونی وجود نداشت. پارچه متقال انواع مختلفی دارند که عبارتند از: پارچه متقال تمام پنبه، متقال کتان، متقال الیاف مصنوعی، متقال چادری و اخیرا متقال رنگی که برای تهیه لباس و شال و روسری دخترانه کاربرد دارد.

با توجه به نیاز و کاربرد متقال، این پارچه در طرح های متنوعی تولید می شود و طرح های زیبای آن سبب شده است عرضه آن با استقبال خوبی روبرو باشد. جنس نخ مقاوم به کار رفته در تولید آن و قیمت ارزان و اتوکشی آسان آن تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد. این پارچه از مواد ضد حساسیت تهیه می شود و این روزها طرح های کلاسیک و فانتزی و رنگ بندی زیبای آن، طرفداران فراوانی دارد.

این پارچه کاربردهای متعددی دارند که چند نمونه از کاربردهای آن عبارتند از:

• گردگیری: به علت سبک ومقاوم بودن و همچنین فاقد پرز بودن و امکان جذب رطوبت، از آن برای گردگیری استفاده می شود.

• ساک دستی و کیسه برنجی : به علت اینکه از مواد طبیعی تهیه می شود برای محیط زیست خطری ندارد و مقاومت بالای آن توان حمل وسایل سنگین را دارد و می توان بر روی آن چاپ سیلک و دیجیتال انجام داد.

• اپیلاسیون: به علت پنبه طبیعی موجود در آن، استفاده از آن در هنگام اپیلاسیون، حساسیتی در خانوم ها ایجاد نمی کند.

• تشک: در قسمت پنبه خور تشک معمولا از جنس متقال و تترون استفاده می شود‌.

سفارش عمده پارچه متقال صنعتی

سفارش عمده پارچه متقال صنعتی عرضه کنندگان پارچه متقال، بهترین پارچه ها را که از بهترین مواد اولیه و با کمک دستگاه های مجهز و توسط متخصصان ایرانی تولید می شود را مستقیما و بدون واسطه، با قیمت ارزان تر تهیه می کنند و برای فروش به مشتریان، ارائه می کنند. شما نیز می توانید برای تهیه پارچه متقال صنعتی به صورت حضوری به ما مراجعه کنید و آن را در حجم بالا از ما خریداری کنید.

همچنین برای برخورداری از مزایای خرید اینترنتی، فروشگاه اینترنتی ترتیب دادیم تا بتوانید با مشاهده نمونه های قرار داده شده در سایت به سفارش عمده پارچه متقال بپردازید تا همکاران ما در اسرع وقت به آدرس شما، ارسال نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما