مرکز توزیع پارچه متقال کاپیتال تکس

در مرکز توزیع پارچه متقال کاپیتال تکس خریدار می تواند با کیفیت ترین نوع این پارچه را به صورت مستقیم خریداری نماید. خریداران با مراجعه به این مرکز توزیع می توانند این نوع پارچه را مقرون به صرفه تهیه کنند به این دلیل که خرید آن ها بدون واسطه انجام می گردد. در خرید عمده هم فروشندگان تخفیفات خوبی را برای مشتریان در نظر می ‌گیرند و همین امر موجب می گردد تا بیشتر افرادی که قصد سفارش این پارچه را دارند، آن ها را کلی و عمده تهیه نمایند تا از این تخفیفات هم بهره‌مند شوند.

مرکز توزیع پارچه متقال کاپیتال تکس

انواع پارچه متقال از نظر نمره نخ

انواع پارچه متقال از نظر نمره نخ از بهترین پارچه هایی که در بازار داخلی کشور به صورت انبوه خریداری می شود باید به پارچه متقال اشاره نمود، که این نوع محصولات بر اساس معیارهای گوناگون طبقه بندی می شوند. معمولاً پارچه های متقال از نظر جنس و کاربرد متفاوت هستند که ما در این مقاله قصد داریم آنها را از نظر نمره نخ برای شما بررسی نماییم.

معمولاً مرغوبترین متقال های ایرانی که دارای نخ پنبه هستند نمره ۲۰ و ۳۰ دارند. متقال های ظریف که بافتی نزدیک به هم دارند دارای نمره ۳۰ هستند و از لحاظ قیمتی با دیگر انواع مختلف این پارچه تفاوت های زیادی دارند و به دلیل بافت ظریف قیمت آن ها بیشتر است.

برای تولید این نوع پارچه های متقال استفاده کردن از دستگاه های مجهز با قابلیت تنظیم نمودن نمره نخ باعث می شود که این نخ ها بر اساس تنظیمات دستگاه برای بافت پارچه در کنار یکدیگر قرار بگیرند و این دستگاه ها نمره نخ آن ها را متعدد نمایند. هر چه نمره نخ مورد استفاده قرار گرفته برای این پارچه بالاتر باشد بافت این محصولات ظریف تر شده و استحکام آن ها بیش تر می‌ شود.

بازار پخش پارچه متقال عمده صادراتی

بازار پخش پارچه متقال عمده صادراتی عرضه کننده پارچه متقال نیک بافت یزد در بازار پخش عمده این نوع پارچه ها، محصولات مورد نظر مشتریان را با ضخامت های گوناگون و قیمت های متعدد دارا می باشد بنابراین اشخاصی که به دنبال خرید متنوع از این پارچه هستند با مراجعه به این بازار پخش می ‌توانند کالاهای درجه یک و ارزان قیمت را تهیه کنند.

تمامی پارچه های متقال موجود در این بازار پخش از برترین تولید کنندگان ایرانی خریداری می ‌شوند و با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می گردند بنابراین مراجعه به این مجموعه فروش و همچنین خرید عمده آن ها می ‌توانند خرید با کیفیت بالا و قیمت مناسب و مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی گردد. تمامی اجناس موجود در این بازار با تضمین کیفیت از لحاظ بافت به مشتریان عرضه می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما