مرکز فروش پارچه متقال ملحفه ای

از بهترین پارچه ها برای ملحفه های نرم و باکیفیت که می‌تواند در خانه یا مراکز بیمارستانی و هتل ها مورد استفاده قرار بگیرد پارچه متقال ملحفه ای است؛ این پارچه ویژگی‌هایی دارد که در هیچ محصول دیگری دیده نمی شود؛ مرکز فروش پارچه متقال مزبور اقدام به ارائه بهترین آن با نرخ ارزان کرده است و خریداران می‌توانند از طریق این مرکز نیاز خود را به بهترین پارچه برای خود جهت تولید ملحفه در داخل و صادرات آن به کشورهای دیگر انجام دهند.

مرکز فروش پارچه متقال ملحفه ای

جنس پارچه متقال چیست؟

جنس پارچه متقال چیست؟ پارچه متقال در واقع از پارچه‌های پنبه‌ای است و در گذشته به صورت صد درصد پنبه ای ساخته می شد و به همین دلیل پارچه ای بسیار نرم و انعطاف پذیر بوده و یکی از پارچه های بسیار مناسب برای تولید به شمار می رفت و امروزه کاربرد این پارچه بسیار زیاد است و رنگ پذیری آن باعث شده است که بتوان از آن رنگ های مختلفی را ایجاد کرد.

نوع سفید این پارچه گزینه مناسبی برای تولید ملحفه می باشد چون از جنس پنبه ساخته شده است و اخیراً دچار تغییراتی شده است به این معنی که در تهیه آن از پلی استر نیز به مقدار محدودی استفاده می شود و علت این مسئله این است که پارچه های کاملاً پنبه دوام و ماندگاری کمی دارند و وجود پلی استر در این پارچه ها باعث می شود که ماندگاری آنها به مقدار زیادی تحت تاثیر قرار گیرد و طول عمر پارچه افزایش رشد یابد.

ترکیب این پارچه از پنبه و پلی استر به مقدار مناسب می باشد و جنس این پارچه در کنار لطافت و نرمی دارای قابلیت شستشوی زیاد نیز می باشد و این مسئله باعث شده است که برای بخش هتلداری نیز از این پارچه های بسیار مناسب و با کیفیت استفاده شود و در تهیه بهترین ملحفه ها مورد استفاده قرار گیرد.

بازار خرید پارچه متقال نازک

بازار خرید پارچه متقال نازک پارچه متقال نازک از پارچه هایی است که مناسب تولید ملحفه است و چون ضخامت پارچه متقال اکثراً زیاد است با کاهش ضخامت تار و پود نوع خاصی از این پارچه را تولید کرده اند که به عنوان پارچه متقال متری برای تهیه و دوخت منسوجات متفاوتی مانند مانتو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تولید کنندگان پارچه مذکور اقدام به ارائه بهترین این پارچه مخصوص و مناسب برای تولید این محصولات کرده‌اند و خریداران می‌توانند از بازار خرید نیاز خود را از طریق این تولیدکنندگان به بهترین پارچه با نازلترین قیمت ممکن تامین کنند و به این ترتیب این پارچه را برای تولیدی خود تهیه نمایند یا از آن برای صادرات به دیگر کشورها استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما