مشخصات بهترین پارچه های متقال گردگیری

انواع پارچه های متقال در ضخامت و کیفیت های مختلف در بازار وجود دارند. یکی از این نوع پارچه های متقال پارچه گردگیری است. ویژگی های پارچه متقال گردگیری در چیست؟
الیاف پارچه های متقال تشکیل شده از پنبه و پلی استر است و متناسب با کاربردی که دارد در کیفیت های مختلف و با ترکیب درصد های مختلفی از پنبه و پلی استر شکل می گیرد.
شاید برایتان پیش آمده باشد که در هنگام گردگیری پرزهای پارچه بر روی اجسام باقی مانده است و این برای شما بسیار ناخوشایند بوده و حتی با انجام چندین بار گردگیری باز هم پرزها بر روی لوازم باقی مانده اند. راه حل در امان ماندن از این پرزها چیست؟ چگونه می توان تنها با یکبار گرد گیری سطحی تمیز و بدون گرد و غبار داشته باشیم؟
بهترین راه حل استفاده از پارچه های متقال است. پارچه های متقال به دلیل آنکه از الیاف پنبه و پلی استر تشکیل شده اند به خوبی گرد و خاک را از سطوح پاک می کنند و اثری از پرز بر روی سطح باقی نمی گذارند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
پارچه متقال گردگیری

تهیه پارچه گردگیری مرغوب

برای بهتر شدن کیفیت پارچه های متقال جهت گردگیری کافی است مقداری پارچه متقال از فروشگاه های نساجی تهیه کنید. می توانید از تکه های پارچه سفید متقالی که در فروشگاه باقی مانده استفاده کنید تا پارچه متقال ارزانتری تهیه کرده باشید سپس آب و وازلین را در قابلمه ای بریزید و پارچه های مورد نیاز خود را در این محلول قرار دهید و بر روی شعله گاز بگذارید تا به جوش آید پارچه های متقال را از آب خارج کنید. با این کار پارچه متقال گردگیری با کیفیتی حتی عالی تر از دستمال های جادویی موجود در بازار خواهید داشت و با خیالی آسوده و قیمتی مناسب و ارزان به آنچه که می خواهید دست پیدا کرده اید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما