پخش عمده پارچه متقال پنبه ای

پارچه متقال پنبه ای تنوع رنگی بالایی داشته و از لحاظ ضخامت هم انواع گوناگونی دارد. پخش عمده پارچه متقال درجه1 از سوی تولیدکنندگان اصلی این محصول و یا شرکت های پخش کننده در حال انجام است. این نوع پارچه در فهرست پارچه با الیاف طبیعی قرار دارد که خنک و ضد آلرژی بوده و کاربرد آن بسیار گسترده می باشد.

پخش عمده پارچه متقال پنبه ای

مشخصات بهترین نوع پارچه متقال

مشخصات بهترین نوع پارچه متقال پارچه متقال عموما در رنگ سفید و یا رنگ های دیگر و از نخ طبیعی تولید می شود. نوع سفید متقال در بیمارستان ها، آرایشگاه ها و امثال آن که نیاز به بهداشت و شستشوی آسان پارچه است مورد مصرف قرار می گیرد. پارچه متقال پنبه ای در کیفیت بالا برای کارهای تخصصی مانند بوم نقاشی کاربرد دارد.

نوع رنگی پارچه متقال را برای تولید انواع دستمال گردگیری، روبالشتی و یا رو تشکی هم استفاده می کنند. از مشخصات بهترین پارچه متقال، می توان به مقاومت، استحکام و در عین حال خنکی و سبک بودن آن اشاره کرد. متقال را عموما با پارچه چلوار اشتباه می گیرند، اما متقال نازکتر از چلوار است. همچنین متقال دوخت بسیار آسانی دارد.

پارچه متقال درجه1 پرز نمی دهد و به خوبی رطوبت را به خود جذب خواهد کرد. به همین دلیل است که متقال بهترین گزینه برای نظافت و انجام اموری مانند گردگیری می باشد. اتوکشی متقال مرغوب آسان است و اگر در خالص ترین شکل با الیاف پنبه تولید شود، برای ساخت فیلتر هوا هم کارایی دارد.

متقال از لحاظ ضخامت تنوع بالایی داشته و در بسیاری از مناطق کشور برای دوخت لباس مورد استفاده قرار می گیرد. الیاف پنبه ای به متقال این امکان را داده است تا رنگ پذیری بالایی داشته باشد. با وجود اینکه تا سال ها فقط متقال سفید تولید می شد، اما امروزه و به لطف توسعه و تجهیز صنایع نساجی، انواع رنگی این پارچه راهی بازار شده است.

مراکز توزیع پارچه متقال خام

مراکز توزیع پارچه متقال خام مراکز توزیع پارچه متقال خام به ارائه مستقیم انواع رنگی و سفید متقال که توسط کارخانه های بزرگ و مجهز نساجی تولید شده اند، می پردازند. مشتری می تواند از این مراکز بصورت عمده پارچه متقال پنبه ای را خریداری کرده و از قیمت ارزان تر آن بهره مند شود. با خرید مستقیم می توان اطمینان بیشتری درمورد کیفیت پارچه داشت.

تولیدکنندگان صنایع نساجی با طراحی و تولید مرغوب ترین پارچه متقال که درای رنگ های پایدار و ثابت است امکان صادرات این محصول را فراهم می کنند. صادرکننده پارچه متقال ، محصول مورد نظر را به شکل عمده از توزیع کنندگان اصلی آن خریداری کرده و با دریافت مجوزهای لازم در حوزه بازرگانی به فروش آن در بازارهای جهانی می پردازد.

صادرات انواع محصولات نساجی به ویژه پارچه متقال تولید شده در کشورمان به دیگر نقاط جهان، علاوه بر سودآوری بیشتر برای تولید کننده، به افزایش درآمدهای ارزی و اشتغالزایی جوانان نیز کمک زیادی خواهد کرد.

1

  1. سلام
    وقت به خیر
    من راضی بودم از خریدم و به همه توصیه می کنم از این سایت بازدید کنند.
    مطالب جالبی دیدم و برای من بسیار جذاب بود وضمن اینکه با خرید از این سایت، کیفیت تضمین شده را به دست خواهید آورد.
    با تشکر از همه عوامل این مجموعه پویا

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما