پخش پارچه تنظیف و متقال

همانطور که اطلاع دارید :

۱- پارچه های تنظیف تمام پنبه به دلیل بالا بودن دانسیته جذب روغن و رطوبت آن ها ، مناسب برای انواع تمیزکاری در رستوران ها ، فست فود ها ، مصارف بهداشتی و صنعتی و … می باشند.
۲ – پارچه تنظیف رنگ شده مناسب برای استفاده در تولید دستمال سفره ، مصارف بهداشتی و پزشکی و مراکز خدمات نظافتی و بهداشتی می باشد.
پارچه تنظیف تمام پنبه رنگ شده (پوشکی یا کهنه بچه)بخاطر دانستیهای. بالا و خاصیت ابگیری بودن و بدون پرز بودن این نوع پارچه در مصارف پزشکی و بیمارستانی و مراکز صنعتی و رستورانها و فست فودها بسیار کاربرد دارد
این نوع پارچه برای دوخت دستمال اشپز خانه نیز مناسب بوده و به صورت دور دوز شده و در اختیار کارگاه و مراکز پزشکی و صنعتی و تمامی کارواشهای اتومبیل مورد استفاده قرار میگیرد
از خواص این پارچه تنظیف میتوان به ابگیری بالا بخاطر پنبه بودن و بدون ایجاد پرز و حساسیت میباشد
مشخصات پارچه پوشکی یا تنظیف رنگی عرض ۱۴۰ میباشد که در پنج رنگ بنا به سفارش مشتری و در گرماژ ۱۴۰گرم ۱۵۰گرم و ۱۶۰گرم در هر متر تولید میشود دیگر مشخصات پارچه تمام پنبه بودن این نوع پارچه که بخاطر عملیات سفید گری بر روی این پارچه بدون پرز و حسایست میباشد و تولید و پارچه تنظیف ناصری این افتخار را دارد از که تمامی اجناس خود را به بزرگترین مراکز صنعتی و تولیدی و پزشکی در سراسر کشور ارایه داده و بیشترین تولید این نوع پارچه در سراسر کشور را از ان خود کرده است. سرمایه ما خوش نامی ماست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما