پخش کننده پارچه متقال ایرانی

پارچه متقال نوعی پارچه است که کاربرد بسیار زیادی دارد و به صورت سفید و رنگی تولید و روانه بازار می گردد این محصول در صنایع مختلف به خصوص صنایع پوشاک کاربرد دارد پخش پارچه متقال ایرانی توسط تولید کنندگان و نمایندگیهای معتبر در سراسر کشور صورت می‌گیرد و تهیه آن از طریق اینترنت و پارچه فروش های آنلاین امکان پذیر است.پخش کننده این محصول برای جلب رضایت مشتریان و سودآوری بیشتر آن را با قیمت مناسب و در حجم عمده عرضه می‌کند.

پخش کننده پارچه متقال ایرانی

چگونه پارچه متقال ایرانی را بشناسیم؟

چگونه پارچه متقال ایرانی را بشناسیم؟ پارچه متقال از نظر جنس؛ نمره نخ؛ و از نظر کاربرد معیارهای مختلفی دارد. متقال پارچه ای است که خام می باشد و در بافت آن از الیاف و محصول دیگری استفاده نشده است و در جنس های پنبه پلی استر پنبه فلامنت ویسکوز وجود دارد و عرض های این پارچه متفاوت می باشد و از مرغوب ترین و بهترین نخ و تولید می‌شود. پارچه متقال ایرانی در صنایع مختلف مانند صنعت ساختمان سازی صنعت خودرو صنعت پوشاک و کارهای خدماتی مانند هتل ها و سالن ها کاربرد دارد.

پارچه متقال ایرانی پارچه از جنس پنبه بوده و بروز نمی دهد و لطافت و نرمی خاصی دارد از مهمترین کاربرد این محصول به عنوان پارچه‌های تنظیف می باشد و به دلیل نداشتن پوست و جذب رطوبت برای امر نظافت بسیار مفید است و در برابر لک و چروک بسیار مقاوم می باشد. و برای دوختن ملافه و سرویس خواب مناسب میباشد .پارچه متقال سبک و خنک است و در تولید آن از هیچ مواد صنعتی استفاده نشده است و برای کودکانی که پوست حساس و لطیف دارند بسیار مناسب است.

از پارچه متقال رنگی برای دوخت انواع لباس و لباس های فرم اداری و شرکتی و لباس های بیمارستانی استفاده می‌شود پارچه متقال قبلا فقط به رنگ سفید بوده اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی در انواع رنگ ها و طرح ها موجود می باشد و قابلیت انواع چاپ را دارد. اتو کردن این پارچه بسیار راحت و آسان است و دوخت آن به راحتی قابل انجام می باشد پارچه متقال ایرانی از بافتن الیاف پنبه درست شده است و حرارت بدن را به آسانی به بیرون منتقل می‌کند و خنک می باشد.

فروش ویژه پارچه متقال تمام پنبه

فروش ویژه پارچه متقال تمام پنبه فروش ویژه و عمده پارچه متقال تمام پنبه باعث رونق گرفتن هرچه بیشتر این محصول شده است.پارچه متقال از اصلی ترین مدل پارچه خام ایرانی است که سالیانه به مقدار خیلی زیادی از آن در کشور به فروش می‌رسد و به دلیل فروش زیاد تولید کنندگان آن در حال پیشرفت و رقابت با صنایع وارداتی هستند. صادرکننده پارچه مرغوب و پارچه ضخیم عمده انواع محصولات خود را با کیفیت عالی عرضه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما