مرکز پخش پارچه متقال کیسه برنجی

فروش مستقیم کارخانه متقال کیسه برنجی

ارزان ترین و با کیفیت ترین پارچه متقال کیسه برنجی در عرض 1 متر و وزن 125 گرم، برای مصرف تولیدکنندگان گونی، کیسه و فعالین صنعت بسته بندی، در این مرکز به صورت مستقیم پخش و توزیع می شود. هر متر این پارچه، سه کیسه برنج را تحویل شما می دهد. برای خرید مستقیم از مرکز پخش کارخانه بافندگی می توانید با ما تماس بگیرید و با ارزان ترین قیمت بازار خرید خود را انجام دهید.

پارچه متقال پلی استر

پارچه متقال مصارف مختلفی دارد که یکی از آنها برای دوخت و تولید کیسه های برنجی بافته می شود. طبیعی است بین کاربرد و مشخصات پارچه باید تناسب وجود داشته باشد. برای مثال متقال پر در کالای خواب کاربرد دارد. زیرا منافذ آن بسیار ریز است و از خروج الیاف یا پر جلوگیری می کند. متقال پنبه در پوشاک، بوم نقاشی هم کاربرد دارد. برای دوخت کیسه های برنجی، از پارچه های فلامنتی و فلامنت پلی استر نیز استفاده می شود که قطعا هر دو این پارچه، از استحکام خوبی برای حمل و پخش محصولات با وزنهای بالا برخوردارند. این پارچه برای کیسه های 10 کیلویی مناسب است. علت را باید در استحکام نخ و نیز قیمت ارزان آن جستجو کرد.

در مرکز های فروش عدلی پارچه، متقال با عرض های مختلف از جمله 105 سانت، 160 سانت، 210 سانت و نیز گرماژ 100 تا 600 گرم عرضه و پخش می شوند. انتخاب عرض و گرماژ نیز به کاربرد متقال بستگی دارد.

لیست قیمت مرکز پخش کارخانه بافت پارچه متقال کیسه برنجی

از قیمت عمده پارچه متقال برای کیسه برنج اطلاع دارید؟ مشتریان عزیزی که درخواست خرید پارچه های متقال ایرانی جهت دوخت کیسه های برنجی کوچک و بزرگ در سراسر ایران را دارند، کافیست سری به بازار عمده فروشی یا مراکز خرید و پخش عدلی منسوجات بزنند. و یا به صورت مستقیم از کارخانه خرید کنند. هر یک از این شیوه ها مزایای خاص خود را دارد. اما به طور کلی بهترین شیوه تهیه ارزان این نوع پارچه ها، خرید مستقیم از کارخانه و یا مرکزهای پخش آنهاست.

قطعا مصرف پارچه های کیسه ای در مناطق شمالی که تولید محصولاتی مانند برنج بیشتر می باشد، بالا بوده و در تیراژ انبوهی توزیع خواهند شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما